Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 28.11.2013, 21:18
Borg:n Avatar
Borg Borg ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.08.03
Sijainti: Iitti
Viestit: 181
Perusasetus

"Ford 8.8"/ Ford 9"/ Currie Enterprices/ Opel Vivaro/ Toyota LJ70/ Detroit Locker/ Yokon taka-akseli"

Juurikin näin sen kyllä saa sopimaan kaveriks, totta. Itsellä vain loppuu tietotaito jossain kohtaa ja rahoitus kauan ennen sitä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mielestäni joku 600€ on vielä kohtuuhinta hyväkuntoisesta levyjarrullisesta F8.8:sta, mutta ei yhtään enempää. Kuitenkin rakentamiseen menee helposti vielä touhutonni päälle, riippuen mitä kaikkea vaihtaa (lukko ja välitys + asennussarja laakereineen stefoineen ainakin, kardaaniin laippa- adapteri, mahd. uusia jarruosia, vetarit, kiinnikkeet jos on laiska tekemään itse).
Tässähän se oma kipuraja onkin, kun päälle on vielä jokatapauksessa laitettava useampia satasia. Totta et levyjarrut on kova juttu ja oliskin ehdottoman järkevää päivittää samalla, jos kerta akselia on päivittämässä. Mutta jos rummut riittää, niin tuntuu kitsaasta hankalalta maksaa niistä, kun senkin rahan voi sijoittaa vaikka niihin cromoihin tai välityksiin...
Mut jos rahaa olis ja vois hommata sen mitä mieleen juolahtaa, rakentamisen iloa tietenkään unohtamatta, mutta jos vois hinnasta välittämättä, niin silloinhan tällaiset pohdinnat olis ehkä hieman joutavia

Samaa mieltä olen kuitenkin Timo_L:n hinnoittelu suunnan kanssa. Oma kipuraja akselille vain hieman alempana
Vastaa lainaten