Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 20.11.2013, 18:12
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
niin tahi sitten niiko entisellä isännällä oli L200 ja Pajeroita "muutama" (kyseessä sellane 1500 jannun sähköurakointifirma), nykyään niillon toyotia, kertoo jotakin

ihellä oli perätysten -97 ja -03 L200 ajossa, se ensmäinen oli ihan "jees" mitä nyt siihe oli tehty kansiremppa (halennu) ja sähköjen kans pieniä vikoja, mm laturi vaihettu 3x ja jottain muutaki mitsun määräaikashuoltoja.. se toka oli miulla tasan 4vkoa, en päässy töihin sillä ko vissiin kuutena päivänä, muuten sen sähköjen kanssa temppuiluun, eli pajan pihalla venailuun tuhraantuki sen kuukauden työtunnit, tähän oli kanssa vaihettu kansi, kytkin, niitä latureita ja akkuja, niveliä ja muita alustan osia, viimesimpänä kun sitten tuli mittä täyteen, siitä räjähti seuraavalla kaverilla akku melkein silmille, onneksi ei sitten niistä pajeroista.. niitä oli samassa yksikössä 2kpl eri paikkakunnilla ja molempia ajeli ihan tavalliset kaverit, joilla ei ollu mikään sikamainen kaasujalka, molemmista kansi halki pariin otteeseen, jotain sähkövikaa, eli tarttas tahi ei, kytkimet vaihtu kuuleman mukaan kahdesti myös ja jotain kränää oli toisessa laatikossakin, sitten se meni paaliin kun meni kolmannen kerran öljyt ja vedet sekasin, se toinen katos jonnekin ja pihalle ilmaantu hiluxi (Luojan Kiitos!)..
sen lisäksi että nuo molemmat on ihan paskoja autoina, niin ne on viellä jumalattoman nuhasia, kärriä ei vedä perkelekään ja ajo-ominaisuuksia niissä ei ole, enkä usko, että uudempikorisiin on mitsu osannut tehdä niihinkään, maastossa ne kyllä etenee L200 jopa hiluxia paremmin jos vakioalustasta puhutaan, lumessa eritoten ihan tavallisilla nastarenkuloilla pajero nyt menee, kuten sen pitäskin mennä, se menee, jos tökkää niin lukot päälle ja meno jatkuu, sillä pääsee vakiorenkailla pelottavan pitkälle nimenomaan hangessa.

pyydän ihan erikseen anteeksi niiltä, jotka vannovat misubishin nimeen, mutta miulle ei ole siunaantunut yhtään edes puoliksi hyvää yksilöä ajoon, joten en osaa nähdä sitä mitä Te mitsumiehet noista huomaatte
No tuota.. Töissä korjaan lähes pelkästään Toyotia, Hiacet, hiluxit, HDJ:t KZJ:t ja mitä näitä on. Ja kyllä on pirusti vikaa, ja kyllä on pirun kovalla käytöllä. Syöttöpumppuja menee, askeja, alustan osia siis aivan kaikkea mitä muistakin. Tuommosten isojen firmojen rengit kun tunnetusti ajaa noilla vehkeillä niiiiin nätisti. Eli kyllä se on aika pitkälti auton käyttäjästä kiinni miten se palvelee.

Eli minkä auton ostatkaan, huolehdi ettei se ole firman vanha. Toinen mitkä itse tykkään kiertää kaukaa on nämä "koneremontti/vaihteisto/joku muu iso remppa tehty vasta". Koska 99% varmuudella sitä ei ole tehty kunnolla koska auto yritetään myydä pois käsistä heti.

Edit: Ja itse ostaisin Gen 2 korisen mitsun. Niitä viimesiä malleja mitä on, olisko ollu 98-00. Osia saa hyvin verrattuna patrolliin. Ja jos ostat dieselin niin osta se 2.8 litrainen vaihtoehto, ja jos ajettu 400+ tuhatta tenttaa onko kansi uusittu.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!

Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 20.11.2013 18:16
Vastaa lainaten