niin tahi sitten niiko entisellä isännällä oli L200 ja Pajeroita "muutama" (kyseessä sellane 1500 jannun sähköurakointifirma), nykyään niillon toyotia, kertoo jotakin
ihellä oli perätysten -97 ja -03 L200 ajossa, se ensmäinen oli ihan "jees" mitä nyt siihe oli tehty kansiremppa (halennu) ja sähköjen kans pieniä vikoja, mm laturi vaihettu 3x ja jottain muutaki mitsun määräaikashuoltoja.. se toka oli miulla tasan 4vkoa, en päässy töihin sillä ko vissiin kuutena päivänä, muuten sen sähköjen kanssa temppuiluun, eli pajan pihalla venailuun tuhraantuki sen kuukauden työtunnit, tähän oli kanssa vaihettu kansi, kytkin, niitä latureita ja akkuja, niveliä ja muita alustan osia, viimesimpänä kun sitten tuli mittä täyteen, siitä räjähti seuraavalla kaverilla akku melkein silmille, onneksi ei

sitten niistä pajeroista.. niitä oli samassa yksikössä 2kpl eri paikkakunnilla ja molempia ajeli ihan tavalliset kaverit, joilla ei ollu mikään sikamainen kaasujalka, molemmista kansi halki pariin otteeseen, jotain sähkövikaa, eli tarttas tahi ei, kytkimet vaihtu kuuleman mukaan kahdesti myös ja jotain kränää oli toisessa laatikossakin, sitten se meni paaliin kun meni kolmannen kerran öljyt ja vedet sekasin, se toinen katos jonnekin ja pihalle ilmaantu hiluxi (Luojan Kiitos!)..
sen lisäksi että nuo molemmat on ihan paskoja autoina, niin ne on viellä jumalattoman nuhasia, kärriä ei vedä perkelekään ja ajo-ominaisuuksia niissä ei ole, enkä usko, että uudempikorisiin on mitsu osannut tehdä niihinkään, maastossa ne kyllä etenee L200 jopa hiluxia paremmin jos vakioalustasta puhutaan, lumessa eritoten ihan tavallisilla nastarenkuloilla

pajero nyt menee, kuten sen pitäskin mennä, se menee, jos tökkää niin lukot päälle ja meno jatkuu, sillä pääsee vakiorenkailla pelottavan pitkälle nimenomaan hangessa.
pyydän ihan erikseen anteeksi niiltä, jotka vannovat misubishin nimeen, mutta miulle ei ole siunaantunut yhtään edes puoliksi hyvää yksilöä ajoon, joten en osaa nähdä sitä mitä Te mitsumiehet noista huomaatte
