Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.11.2013, 20:28
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kallo Näytä viesti
Niin täytyyhän sitä ottaa huomioon että minkä auton HD jouset ne on.. 90 defenderin HD jouset voi olla pajerossa aikalailla pehmeät?



Mulla on taka-akselilla vielä jäykemmät eli nuo DA4204 joka on 300-340lbs/inch. Ne on himppusen liian kovat, mutta ei kyllä estä akseleita pyörimästä auton alla ja silti perä painuu liikaa (liian lyhkäset, 425mm). Veikkaisin että pajero ja range vois olla aikaslailla samanpainosia. Ilman vinssejä mulla oli vaakapaino jotain 1800kg luokkaa. Ja jos nyt tilaisin ittelleni uudet jouset niinkuin varmasti tilaankin lähitulevaisuudessa, niin ne tulee olemaan juurikin nuo 220lbs/inch. Edessä mulla on rangen vakio takajouset ja ne on aivan liian löysät tuohon kevyeen alumiinikoneeseenkin, mutta nehän mahtaakin olla aivan hötöt johtuen siitä että siellä vakiona on se "BOOGIE" takana.

Täytyy vielä todeta, että esim. Ewergladen patrolliin verrattuna (HDJ dobinson +75mm jouset takana) rangen perä on todella pehmyt nuilla 300-340lbs/inch jousilla.

Niin ja ota sitten kerralla semmoset iskarit kanssa että pituus ei lopu kesken Nuo jousien hinnathan tuolla oli sitten parin hintoja, kai huomasit?
Huomasin joo! Noissa "2 tuumaa korottavissa" procompeissa liikerata 10" "4 tuumaa korottavissa" 11". Nuo procompit vois olla kovat?
Vastaa lainaten