Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Taisi näistä olla sen verran puhetta, että menevät sellaisina hyvin luokkaan "harrastestanu" kun Modi pyritään pitämään nykysääntöjen mukaisena ja Eurotrial-kelpoisena "kilpaluokkana" kuin myös Pro-Modi ja Proto
|
Kaikki 0kpl modiautoja jotkä täällä kisoja kiertää pysyy siis eurotrial-kelpoisina?
Lainaus:
Stanuihin ehdotettu ja päätetty lisäyshän sallii (kansallisissa kerhokisoisa mutta ei kelpaa Euro-trialiin) akselin vaihdon, mutta ei jousimuutoksia ja tässä viitataan juurikin Modin sääntöihin jotka eivät salli jousituksen muutosta .
|
Akselit saa vaihtaa, mutta esim. jousitukseen ei koskea eikä vaihtaa vanhoista mädistä suomiautoista helmoja vahvempiin (niinkuin yleensä tuntuu tapana olevan tehdä.) Ei ihan loogista mun mielestä, mutta kait tuolla uudella säännöllä joku suzuki stanuluokkaan tulee. Modissa saa vähän koriakin muutella mutta esim. läjästä pitäis säilyttää etupuskurin alla oleva "hiekkapelti"?
Olenko ymmärtänyt oikein, että nykyisten suomisääntöjen mukaisella stanuautolla ei eurotrialiin pääse, kun eurotrialissa vaaditaan turvakaaret ja nelipistevyöt?