Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.10.2013, 12:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Jos minulta kysytään, niin napalukkojen yksi ja ainoa järjellinen hyöty on siinä, että jos akselin sisältä jotain pamahtaa rymytesä palasiksi niin voi irrottaa navan vetarista ja ajaa kotiin ilman purkutöitä, vasta tallilla sitten avaa ja kattoo mitä on mennyt.

Mitään muuta hyötyä noista ei ole, ei niin minkäänlaista. Polttoaineen kulutuksessa eroa ei rahallisesti ihan älyttömiä tule, jollei sitten veivaa kymmeniä tuhansia vuodessa. Itselle ottaisin napalukolliseen autoon mielummin kiinteät tilalle kuin pitäisin napikset.. ja miten ihmeessä napalukot vaikuttaa auton kääntyvyyteen? Jos ei taivu kiinteällä nelivedolla, niin takaveto päälle, etupäähän kääntyy silloin ihan niin jyrkkään kuin mahdollista on - oli napalukot auki tai kiinni.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten