Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kzj
http://www.motormarket.fi/verkkokaup...ine-p-3886-85/
No jos tolla kokeilee, niin kannattaa erotella ne rakeet ja neste(öljy)
ja laittaa ensin vaikka 1/3 molempia jäähdytyskiertoon.
Sitten menetelmällä papu, muutama kerrallaan lisätä.
Kyllä tuolla on menestyksekkäästi useampi pieni vuoto tukittu.
(Sellainen, ettei näkyvää vuotopaikkaa oikein paikanna, mutta nestettä kumminkin hiljalleen häviää)
Ei tietenkään tuki mitään selviä reikiä, josta neste valtoimenaan vuotaa.
Ja jos on kansi halki, niin kyllä ainut keino on vaihtaa...
|
Kolmesta autosta kokemuksia tuosta papusopasta. Kahdessa oli kansi halki (Dieseleitä), kumpainenkin paineli kohti auringonlaskua ilman remonttia, toinen pari vuotta oli omassa ajossa eikä tehnyt ylimääräistä painetta enää jäähdytysjärjestelmään koko aikana. Appiukon bensacorolla meni 4kk ennen kuin palanut kansipahvi piti vaihtaa.
Yhteistä oli sitten jokaiselle ettei enää talvella ollut liian lämmintä matkustaa...