Toverin patukkaan laitettiin periin 4.88 välitykset 4.11 tilalle eikä tuplavaihteisto siltikään liikaa ollut, kyse oli lähinnä hienosäädöstä maantieajoa ajatellen.
Tuplaloota vs jakiksen välitykset niin etenkin venäjällä oli siinä mielessä mukava ajella ettei kesken "tieajon" hankalaan kohtaan tullessa tarttenu turhaan pysähellä aluetta vaihtamaan, senkun jommasta kummasta kepistä vatkasi pienempää sisään
Jakiksen välityksillä hitaan puolen pakista saattaa tulla "liian" hidas eli kaasua painamalla renkaat ei juuri innostu pyörimään, tuplavaihteistolla tätäkään ongelmaa ei ole.
Tuplavaihteiston suurin huonopuoli on paino ja seuraavaksi tilantarve.
Samilla on patrollin omat lootat, 5v ja 4v.
Takalevyjarrutkin laittettiin(hj:n akselit) tehtiin hj:n etusatuiloilla ja levyillä mutta ehkä ois kannattanu tehä lj/hilux levyllä ja satulalla, ovat ohuemma niin saapi vähän enemmän pelivaraa sijoitukseen.