Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kallo
Jos ja kun tuohon akselipuoleen (ja moottoripuoleen) nyt tehdään parannuksia niin sehän tietää sitten isompaa BOGGERIKUMEA alle
Ei tuu halvaksi taas tämä.
|
Vielä ku laittaa jarrujen lisäksi lukot ja kenties paremmat vetarit & nivelet niin ei niin hirveesti halvemmaksi tullutkaan kuin rangen akselit viriteltyinä. Eikä hirveesti vahvemmaksikaan..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk
Hyvin kesti ajella 36 renkailla.
|
Ajelua kestää D44, mutta kestääkö ajamista?

Ja lukoilla ja leveällä (painavalla) renkaalla?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Kyllä mä katselisin Wagoneerin D44 akseleita tai itse asiassa halvimmaks ratkaisuks taitaa tulla HJ61 valmiiks kytkettävillä lukoilla olevat akselit? Niitähän on kans soviteltu Rangejen alle.
|
Tojotan suuntaan myös kallistuisin jos akselit haluaa vaihtaa. Vähän kapea taitaa HJ akseli olla. Ja voi sovittelun aloittaa lukottomilla akseleilla ja lisäillä lukot myöhemmin.