Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jabe
Mites etupään korotus kannattaa toteuttaa pienellä budjetilla?
Kierteet lisäks vai vanin takajouset?
Nyt siel on kaks latia ja aika mutkalla väärinpäin!
Takapään meinasin et kääntää riiput alaspäin? Vai mites toimiiko niin?
Tarkotus olis laittaa 38/12.5/15 superswamperit alle! 
|
Itse heivasin K10:n etupäästä nuo alkuperäiset jouset pois ja pistin takapakat tilalle. Asettui mukavat 10 senttiä ylemmäs ja joustot alkoi olla ihan mukavat. Lehtiä joutui pakasta tosin karsimaan.
Hiukan ongelmia aiheutti tuo alkuperäinen "push-Pull" ohjaussysteemi korotuksen jälkeen, kun ei joustojen takia ollut enää kääntövaroja toiseen suuntaan ristiriipunnassa.

Auto tuli hävitettyä ennenkuin cross overia ohjaukseen aloin tehdä. Osia tuli kyllä jo hommattua hyllyyn, mutta raidetangot jäi uupumaan.
Takana tuo riippujen kääntö tuottaa saman kymmenen sentin korotuksen. Vaatii vaan vähän paneutumista alkuperäisiin riipukkeen korvakkeisiin, jos ei valmiita kääntösarjoja saa mistään. Rytarikin jo lopetti niiden hommaamisen alihankinnan ongelmien(hinta ja toimitus) takia.
Riipukkeiden kääntöä K2500:n olen itse tekemässä ihan lähiaikoina, niin näkee osista, että ihan samalla spekillä voi sen kanssa mennä.