Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 10.09.2013, 08:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Jos mulla olis ykskään vessa kaksoismassa kykällä ni ekan kerran ku olis kytkin levällään ni tavallinen kykä tilalle. Joka vessa missä noit on ollu ni kenkkuilee ennemmin tai myöhemmin,ei oo vaivan arvosta kikkailla noilla. Toyota vaihto niitä takuuseen eikä Fordillakaan ole kehumista,näköjään samaa sorttia ovat joka merkillä. Muistaakseen Cossu sierrassa tai Escortissa noit oli ensimmäisiä ja paskoja oli neki.
Niin....vaihtaako sitten aina 200-400tkm välein kaksoismassan (500-1000€?) vai kovalla vauhtipyörällä särjetyn vaihdelaatikon vaihtovälillä XXXtkm....kumpi lienee helpompi tai edullisempi...paha mennä arvaileen kun faktaa ei ole kellään. Luulen vaan, että artikkelina vaihdelaatikot ovat kalliimpia? Mukavuudelle (värinät ja kolinat) on tietenkin hankala laittaa hintalappua...toiset sietää niitä enemmän kuin toiset...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten