Itse tässä muutaman kerran ajellut offia kallioisessa maastossa pitkällä Pajella, autossa vain kevyt korotus perässä, vääntösauvoja vähän kirrattu edestä joku 5-7cm niin että auton seistessä etuvetarit on n. 15-20 asteen kulmassa alaspäin, molemmat kallistuksenvakaajat poistettu, ja edestä pohjaanlyöntikumit pois ja renkaina 31x10,5 ja helmapalkit sekä vinssi. Hyvin etenee, välillä saa pulkkailla keulalla ja helmoilla, mutta hyvin pääsee menemään, helmapalkit ja panssarointi pohjaan on ihan ehdoton.
Alkuperäiset etupanssarit toimii hyvin, menee mutkalle mutta kestää koviakin vääntelyitä teräviä kiviä vasten, ainoa ongelma itsellä on jakolaatikon palkki joku on niin solmussa että pitää ruveta jo uutta metsästämään, seuraava palkki tarkoitus vahvistaa paksulla latalla ja valaa täyteen todella kovaa uretaania, jotta kestäis kasassa eikä vääntyisi, ehkäpä myös lisäpanssarointia pohjaan.

Joustaa kyllä ihan tarpeeksi normaalin offailuun, ristiriipunnat ovat vaan risukeulan pahin ongelma, kikkailulla siitäkin selviää.