Siis mätäkorjauksiahan mää vaan oon tehny

Ei vaiskaan, ei noita ihan heti oo tarkotus konttorille tarjota...
Täs kuva niistä korvakkeista, voin lähettää dwg -tiedostonkin, jos innostut noita laaserissa kans teettään:
= Meinasin alunperin kyl leikkaa-liimaa-askarrella noi omin kätösin, mutta voisin kyllä käydä jollain alan firmalla kysymässä mitä kustantais teettää nuo.
Poikkipalkki on 80x40x4mm RHS:ää. Ja ne "kolmiopalat" tein ihan 100x50x5mm RHS:stä leikkelemällä. M10 pultteja on 4kpl/puoli. Tuolla runkoa vasten on hitsattuna 10x50mm lattaa, johon tein kierteet. Hiukan harmittaa, kun tuli sillon laiskoteltua ja hitsattua ne suoraan tuon runkopalkin alapintaan, olis pitäny leikellä pelliin aukko ja upottaa ne tonne runkopalkkiin...
= Tuo upottaminen olis kyl hyvä idea, tulis siistimpi ja kestävämpikin ehkä. On tuota runkoa pitäny muutenkin lähteä käymään läpi, niin samalla sitä voisi tuonkin tehdä.
Onko muuten XJ:ssä (mulla -00vm.) yleistä/normi settiä et rungossa on jotain ohutta peltiä vedetty siihen palkin päälle, taitokset menee kyllä siististi palkin ympäri, eikä se miltään kötöstykseltä näytä, mutta rock slidereita asentaessa ja runkoa hitsatessa poltti ensin reikää tuollaiseen "päällinmäiseen" peltiin. Eli onko kyseessä täysin normi asia vai onko siellä paikkailtu jotain happamia?
Tukivarret on nyt ihan vesijohtoputkea eli paskarautaa. Täs kun kerkiän, teen ne ainesputkesta ja vahvoilla puslapesillä (puslat hiukan auki vielä) Ylemmistä tangoista olis tarkotus tehä säädettävät. Ja alempiin teen loivat mutkat akselin päähän, niin nousevat hiukan ylemmäs...
= Saitko tilattua ne duroflex -puslat, mistä tuolla aikaisemmin oli ollut puhetta?
Meinaan että ainakin puheitten ja mainosten perusteella vaikutti hyvältä, mutta käytössähän sen sitten vasta näkee.