Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.08.2013, 17:32
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Itse olen ihmetellyt sitä samaa, että miksi ei kiihdytyskaistalla voi painaa sitä helvetin kaasupoljonta ja antaa mennä. Toinen erittäin yleinen ja vittumainen piirre on vasemmalla kaistalla ajo. Jos itse säätää vakkariin vaikka sen 107 ja antaa mennä, niin jossain vaiheessa takaa lipuu vierelle joku idiootti joka jää siihen junnaamaan ja tyypillisesti omalla kaistalla edestä tulee kuorkki tai jokin muu hitaampi matkaaja ja pitäisi kaistaa päästä vaihtamaan ohituskaistalle mutta vieressä junnaa tämä teiden valtias. Silloin joutuu jarruttamaan ja säätelemään myöhemmin vakkarin taas uusiksi. Erittäin ärsyttävää kun sitä tapahtuu usein.

Toinen mielenkiintoinen seikka on jota tapahtuu tuusulanväylällä paljon on se että ensin ajetaan sataa, ja yhtäkkiä vedetään liinat kiinni ja ruvetaankin junnaamaan neljääkymppiä. Liittyy tuohon liittymistä tuloon ilmeisesti. Tämän tilanteen yleisin aiheuttaja lienee ohituskaistalla oleva tulppa joka ei osaa siirtyä oikealle kaistalle?

Noin 2kk olen asunut uudellamaalla ja erittäin vahvasti olen tullut siihen tulokseen että täällä päin ei autolla osata ajaa. Onneks työmatka on vain 3km ja sekin tuusulan pikkuteitä. Vetäisin varmaan itteni narun jatkoks jos joutusin ajamaan helsingin keskustaan joka aamu ja illalla pois.
Eipä toi ramppikäyttäytyminen ole missään muualla sen parempaa Toimii omasta mielestä ja kokemuksesta parhaiten juurikin pääkaupunkiseudulla verrattuna muuhun Suomeen
Vastaa lainaten