Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari
Ulkosella solenoidilla ensipurasut kokeiltu. Kävinpä paikallisesta autosähköliikkeestä jonkun ollakseen järeän starttisolenoidin. Tallissa touhuillessa silmään pisti HJ:n konehuoneesta purettu, täsmälleen samanlainen solenoidi. Liekkö hehkuilla HJ:ssa sit tuollanen. Solenoidi kävi älyttömän hyvin suoraan jatkomuttereilla vanhan solenoidin persieen kiinni ja eikun koestarttaus. Pyörittää mielettömän hyvin! Mitään mullistavaa ei kuitenkaan tapahdu ilman pieniä synnytystuskia; uus solenoidi jää vetämään päälle. Ilmeisesti käret suli kiinni ekalla starttauksella...Herkistelin sieltä käret irti ja laitoin väliin n. metrin 6mm^2 paukkulankaa vastukseks. Edelleen starttaa hienosti ja johot lämpee ihan kiitettävällä nopeudella, mutta käret jumii kiinni.
Jotain boschilaista vesitiivistä, ilmeisesti jopa öljyssä kelluvilla kärjillä sais 150e/kpl, kuulostaa aika kalliilta? Joku öljyssä kelluva ratkasu tuohon varmaan pitäs olla. Äh.
|
Liian pieni solekoidi. Hommaa siihen vaikka telin nostajan solkku niin pitäisi virran keston riittää. Tämmönenkin maksaa jotain 80 egeä mutta elämä on.
Eikä tuo 150 egeekään oo muuta kuin kerta tankkaus,saunakaljat, ja paketti makkaraa....
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
Viimeksi muokannut Bj Andy : 22.08.2013 07:04
|