Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 20.08.2013, 22:32
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti

Edelleen. Moottoriteillä ei nopeus ole ongelma vaan toisten perässä roikkuvien kanssa-autoilijoiden kyvyttömyys ymmärtää turvavälin merkitystä.

Nopeutta vois hyvin nostaa, mutta pitää säilyttää vaarallisten paikkojen rajoitukset. Motarilla voisi nostaa, mutta sitten pitää lyyvä perkeelliset sakot liian lähellä ajamisesta ja toisten hengen vaarantamisesta.

X3 ja se sakko sellaiseksi, että tuntuu vielä viikonkin kuluttua
Joku puheli, että saksassa se olisi 1000€ luokkaa ja kaikki maksaa vaikka olisit sossu pummi jos ei ole rahaa niin sitten ei ole autoakaan




Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Mutta. 60 alueet risteyksissä on hyviä. Ja just tuosta syystä kun mainitset. Hitaampien pitää päästä joukkoon mukaan ja muutenkin on parempi kun potentiaalisilla vaaranpaikoilla on alhaisempi tilannenopeus.

Kyllähän se 60 alue on todella hyvä jos ihmiset vaan ymmärtäisi katsoa sen etäisyyden siihen saapuvaan autoon nähden

Monesti ite tosin lasken läpi reilua 60kmh;ta paitsi jos joku on risteyksessä kun ei koskaan tiedä tuleeko se eteen kun ei osaa arvioida nopeuksia.
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten