Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 20.08.2013, 20:01
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Joskus ei noilla hermo kestä kuin yhdellä säiliöautomiehellä, piti ajaa 10 km n. 5 metrin päässä takana.


Edelleen. Moottoriteillä ei nopeus ole ongelma vaan toisten perässä roikkuvien kanssa-autoilijoiden kyvyttömyys ymmärtää turvavälin merkitystä.

Nopeutta vois hyvin nostaa, mutta pitää säilyttää vaarallisten paikkojen rajoitukset. Motarilla voisi nostaa, mutta sitten pitää lyyvä perkeelliset sakot liian lähellä ajamisesta ja toisten hengen vaarantamisesta.
X2!!!!

En ymmärrä miksi yhistelmällä pitää ajaa perseessä kiinni, ensinnäki se on tosi vaarallista, ja toisekseen näyttääkin erittäin typerältä
Itte rekalla ajaes maantiellä pidän VÄHINTÄÄN yhistelmän mitan väliä etummaiseen, yleensä kuitenkin kaksi tai kolme yhdistelmän mittaa.

Tässäkin myönnän että oon oppinu kantapään kautta, joskus ei ollut etummaiseen henkilöautoon turvaväliä kuin 20-30m talvella, jarrutti kun sen eteen luisteli kolmion takaa joku. oli siinä mulla puolikas (tyhyjänä onneksi) aiva poikittain keskellä tietä se kyllä pisti miettimään turvavälit uusiksi.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten