Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock
Kierrejousia tekis vieläkin mieli ja akselirempan yhteydessä vois tehdä kiinnikkeet ja pedit valmiiksi.
Mitäs tukivarsia kannattaa käyttää?
Defenderin, rangen, land cruiserin vai joku muu?
Onko käytännössä merkitystä runkoon tulevalla päällä se, että onko se tappi vai lenkki? Ituitio sanoo tapin tuntuvan paremmalta vaihtoehdolta, mutta käytönnössä ei kokemusta.
Huollon helppouden kannalta olis kiva jos kaikki neljä olis samanlaisia, eli voiko taakse tehdä tosta noin vaan vastaavat kuin rangessa yms. on edessä ja vielä leimakelpoisena? Miten se vaikuttaa ajettavuuteen jos verrokkina on nelilinkki tms.
|
Omani tein neljästä lj-70 takatukivarresta.
Yritin etsiä rangentukivarsia joissa rungonpää on lenkki, ajatuksena että sillä saisi paremmat joustot, mutta en sellaisia löytännyt.