Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 14.08.2013, 19:59
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
No ihan varmasti täytyy samalla tavalla duunailla kiinnikkeitä, oli mitkä akselit hyvänsä!

Hilux on lehtijousilla, ja ei taida osua jousipedit oikeille kohdille, ja LJ on taas kierrejousilla(tai onhan niitä vissiin myös lehdilläkin jotain malleja), joten jousipedit joutuu rakentamaan niihinkin samalla tyylillä, ja vielä poistamaan mahdolliset tukivarsien korvakkeet. Ja iskareille uudet kiinnitykset yms. Pinjoneihin on olemassa spacereitä ja laippoja joilla onnistuu suzukin omien kardaaneitten kiinnitys suoraan tojotalaisiin.

Eli mistään bolt-on akseli swapeista on turha kyllä haaveilla!
Lähinnä mietitytti1.kardaaninkulmat,hiluxin akselissa vissiin keskellä murikka ja lj:n ei olis keskellä(eli parempi suzukin kantilta)
2.hiluxin ja lj:n akseleiden painoerot(ja kenties kestävyys erot)
Ja tarkoituksena olis riisua akseli ihan puhtaaksi ja rakennella kiinnikkeet kunnon tavarasta joten sen ei väliä
ja toihan on hyvä tietää että on jotain sovitelaippaa olemassa(pystyy tekeen ite nekin)
3.joku sanoo vielä et täytyyköö katsastukseen olla jotain ihmeellistä vai riittääkö niille a.samurain leveys+b.hilux/lj leveys ja se et se osuu tohon +100mm skaalaan vai?
Vastaa lainaten