Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.08.2013, 09:31
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Öljyhulluthan tuo on vetässy, mutta ihmettelen raskaasti, tuota huohotusta. Pitäishan sen öljyn loppua ELLEI sitä saada jostain muualta (naftapumppu, suutin???)
Ei näissä taida suutimien eikä pumpun kautta öljy pästä koneeseen. Ja kaitpa se olisi loppunutkin jos olisi antanut jauhaa loppuun asti, sammutin kuitenkin vaihteella heti kun kerkesin autolle.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Toinen skenaario olisi kantava imuventtiili
No tossa on todennäköisesti venttiilivaurio nelosessa koska joku aika sitten huomattiin että nelosen molemmat venttiilit kantoivat aika roimasti mutta säädettiin toki kohdilleen ja meininki parani huomattavasti.

En vaan tajua että miten falskaava imuventtiili työntäisi öljyt huohotinletkusta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Mutta suosittelen ottamaan huohottimen irti imusarjasta, ettei pääse käymään samaa hommaa uudestaan! (ja imusarjastahan ei ole nyt suoraa letkua kampikammioon??)
Juu, no se venakopalta imupuolelle menevä letku (=suodattimen ja turbon väliin) josta se öljytulva tuli on nyt vedetty erilliseen purkkiin, sen enempää en vielä ole tutkinut huohotusjärjestelmän letkutusta.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten