Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.08.2013, 06:21
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jax_KiBez Näytä viesti
Nyt sitten arvon, että mahtaisiko tuo TD kestää niin hyvin, että sen uskaltais ostaa, kuitenkin 10" vanteet, 31x10,5-15 renkaat, vinssi, pohjapanssari, palkkihelmat ovat jo aikamoisen arvoiset loppupeleissä
Mulla oli 31" renkaat omassa pajerossa. Sitä en tiedä oliko siinä vahvempi vai heikompi laatikko. Mut cooleria siinä ei ollut ja se oli ylivuotinen gen 1, koska se oli vm.92. Hienosti se kyllä traileria jaksoi vetää ja sitä se itseasiassa veti huomattavasti paremmin kuin land-cruiseri mistä loppui potku. Ei siitä se laatikko porsinut. Oli sillä muistaakseni melkein 400tkm jo mittarissa. Eiköhän se laatikko tuollaisilla kilometreillä ole jo lauennut ja vaihdettu vahvempaan. Varmaan melko harvinaista että joku sinne heikomman laatikon laittaa kun vahvempiakin on tarjolla. En tiedä tunnistaako tuo vahvemman lootan jostain muusta kuin numerosarjoista?

Itse olen muutamaan maasturiin nuo palkkihelmat duunannut ja ei ne oikeesti ole kovin kalliit tehdä. Oisko ollut alle 100€ kustannus? Pohjapanssarikin on vähän riippuvainen siitä miten se on toteutettu. On tullut sellaisiakin nähtyä mistä ei ole mitään hyötyä vaan haittaa. Mut voi kehua että on pohjapanssari Renkaat ja vinssi maksaa toki jotain.
Vastaa lainaten