Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Millonkas se kuuleri tuli näihin, selittäis tehoeroa. Tehot nousseet muutenkin pikkuhiljaa, ekoissa tän korissa 75 kW, nykyään 106 kW vakiona samassa 2.5 D-4D:ssä.
|
Uuden konehuonetta vilkaisín taannoin tuos paikallisen toyotakauppiaan hallissa.
Näytti turbon kylkeen ilmestyneen joku servomurikka,eli olisko viimeisimmässä versiossa muuttuvasiipinen ahdin??
Selittäis hiukan tehonnousua.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX