Näytä yksittäinen viesti
  #1864  
Vanha 03.07.2013, 15:05
Arska:n Avatar
Arska Arska ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.07.04
Sijainti: Valtimo, Finland.
Viestit: 1.707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nappeli Näytä viesti
Eli 3L kone on käytännössä samanlainen kuin 2L? Lähinnä kiinnostaa se että kestääkö se tubottamista ja muuta piristystä paremmin kuin 2L kone. Mitenkäs onko hiluksiin kukaan laittanut tuota 3.0l V6 ja vielä siten että se olisi rekisterissä? Jostain olin joskus lukevinani että Suomessa olisi muutama N65 hilux joissa olisi tuo kyseinen motti. Niin löytyisiköhän täältä joltain N110 hilu V koneella varustettuna?
Kyllähän sitä 110 hiluxia on tehty 3L v6 moottorilla. Mutta jos haluaa dieselissä pysyä, niin 1KZ-T on aika hyvä vaihtoehto ja suht helppo asentaakin ihan tehdasosilla. Moottorinkorvakoita joutuu siirtämään, mutta muuten aikalailla bolt on homma.
Vastaa lainaten