Päivitellään hiukan tätäkin rojektia...
Tässä keväällä Nokialla kurvaillessa tein sellasen huomion et eturenkaat lähtee kauheen huonosti nouseen kallionreunaa ylös. asiaa tutkittuani totesin et etutukivarret on ihan liian pystyssä ja rengas ikäänkuin pyrkii taittuun auton alle kun se kohtaa esteen...
No laiskana teetin laaserissa tällaset levynkappaleet:
Sit niistä askaretlin tällasen palkin:
Ja sit auton alle:
Tämmöset montut tartti tehä laatikon kannakekumin pulteille:
Pikkasen toi palkki jäi viä vaiheeseen, kun tarttee teettää uudet puslapesät ja taikuroida niiden välille putkee. Tän operaation jälkeen auton normikorkeudessa tukivarret on vaan miedosti viistossa ylöspäin. Saa nähä mikä on vaikutus tälla operaatiolla...
Sit länttäsin muokatun simpukan paikalleen:
Ja letkut kiinni sylinteriin:
Työkaveri joutessaan sorvaili mulle tällesen spesiaalimutterin:
Eli pallonivel on tollasella holkilla kiritty paikalleen ja tuo yläpuolella oleva pultti tietty lyhennetään vielä soppeliksi...
Sit ameerikasta tuli tällanen jäähdytin laatikkoöljyille:
Toi tulee nokalle pokittain syylärin tilalle, kun se vaihtaa paikkaansa katolle. Jäähdyttimeksi tilasin täysalumiinisen A6 audiin tarkotetun ison jäähdyttäjän, kun sellasen edullisesti ebaysta löysin. Pitäs saapua ihan lähiaikoina...
Nyt tarttee valmistautua ekaan Venäjänreissuun, tosin repsikkana menee tää reissu...