Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJH
Elikkäs tällä hetkellä näyttäisi siltä, että offipalstan suositus olis bfg:n mt.
Entäs sitten tämä general grabber? jostain luin, että hyvä olisi umpilumella ja talvella muutenkin, mutta sitten taas, että ei kestä tuota sepeliä?
Nexenistäkään ei tunnu oikein tietoa löytyvän, kellään kokemusta?
GT radialistakaan löydä oikein mitään, mutta olisi kyllä hinnalleen kilpailukykyinen, ku olisi kuitenkin alle 100€ kappale.
Syy miksi uusio renkaat on siirretty mappiin Ö on yksikertaisesti se, että ne eivät kestä ku vuoden verran ku on alla kesät talvet.
|
Tuohon jokseenkin eriävä mielipide. Eli oon Bertalla ajanu loppuun 1 sarjan General grabbereita, 2 sarjaa colway uusio renkaita, ja viimoset uusiokumekset oli Fedima Extereme evolutionit eikä niistäkään löytyny juuri huonoa sanottavaa mutta ne vaihtui isompien tieltä pois. Ja nuo fedimat on vastaavat kuin nuo ehotetut insaturbot. Eli ei noita pinnattuja kannata sivuuttaa ihan huomioitta. Ja itellä ajoa tulee vuoteen n. 35-40000 km ja yksillä renkailla mennään ympäri vuoden.
Toki uusi on uusi ja uuden takuulla eikä se viallisen rungon riski ole yhtä suuri kuin uusiokumeilla.
Eikå välttämättä hinta erokaan ole merkittävä jos vertaa rengasliikkeen hintaa uudelle kumille ja nettioffikaupan hintaa pinnatulle.
Itelle tullee seuraavaksi kierros km2 : sia koossa 35/12.5-15...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi