Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 16.06.2013, 08:30
Lehto Lehto ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 08.01.12
Sijainti: Hollola
Viestit: 3
Perusasetus

Onko joku syy minkätakia näissä toteutuksissa käytetään tota FSJ:n 6.75" pitmania? Katselin tossa katalogeja ja huomasin, että el camino/chevelle käyttäis 5" pitmania, joka on sama pituus kuin volvon alkuperäinen. Tuleeko simpukasta kierrokset vastaan ja renkaat ei käänny tappiinsa vai jotain muuta ongelmaa?

Koitin käännellä molempia simpukoita lattialla laidasta laitaan ja näytti siltä, että ei pitäs olla mitään syytä miksei caminon pitman arm kelpaisi? Tällä saattais säästyä sen poikkipalkin katkaisulta ja saada se simpukka vielä sopivan alas pois tieltä.
Vastaa lainaten