Mulla ei oo tähän edelliseen kysymykseen muuta vastausta kuin se että omastani sipaisin runkopalkista muutama sentin yläpuolelta pois. Toki myös se poikkipalkki piti siirtää alemmas-eteenpäin. Simpukankaula lepää rungon päällä kuopassa -> simpukka laskeutui sen muutama sentin jolloin jaloilla on mielestäni tyydyttävästi tilaa. Pieni mukura piti tehdä lattialuukkuun, putket ei ole näkyvissä ohjaamossa.
Jossain kuvassa se rungon monttu tais näkyä jos se ketään kiinnostaa.
Ilman simpukan laskua olis ainakin mun siro 45 saapas ollut aika ahtaasti, suorastaan mahdottomasti.
Joku pienempi simpukka ei kuitenkaan olisi pahitteeksi kun tota ei alemmaksi uskalla laskea. On sittenkin aika uhmakkaassa paikassa vaikkei näillä missään pahoissa paikoissa kukaan ajele...?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|