pajeron tuplajakis
muistaakseni se oli näin jakolaatikon takapuolen koppa pois.ketju ja muut rojut eistä pois.sitä takaosan koppaa ei tarvita ennää.sitten siitä toisesta puolikkaasta.rälläkoidää etuvedon koppaa reilusti pois.tehdään tulppa siihen.kun se tullee kahella välilevyllä.niin akseli lyhennetää reilusti ja sovitetaan siihen etuvedon akseli tumppi.välilevyllä tulpataan jakis ja toinen välilevy takimmaiseen jakolaatikkoon kiinni.sittä pultataan yhteen.tieten välijakiksen vaihteen siirtäjiin muokkausta, ja lukitus että pyssyypi nopea tai hidas päällä.ei siis mittään laakeri pesiä tartte tehä.hankalin reiät välilaippoihin. tämä on vähän vaikee selittee.ei oo hankala tehä kun on parit laatikot ja toisen purkaa ja pyöritelöö hetken ni seleviää.
|