Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 30.05.2013, 11:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Etujarrujen putket ja letkut ajattelin tehdä niin että satulalta menee letkulla akseliin kiinnikkeeseen,
siitä putkella iskaria myöten ylös korin tasalle, siihen jonninlainen kiinnike josta letkulla koriin ja alkuperäiseen putkeen kiinni.

Luulis että tuo kelpaa konttorillakin?
Miksipä ei toimisi, jos vain kiinnikkeet on asialliset? Mulle joskus marmatettiin kun oli paksuilla nippusiteillä jarruletkut kiinni sellaisissa "kehdoissa" mihin letku/ putki menee mukavasti, ja mistä saa kehdon alapuolelta nipparin läpi. Ei kelvannut..

Itse joskus mietin että olisi laittanut menemään ylätukivarren päällä, ja pätkä teräspunosletkua sinne tukivarren korinpuoleiseen päähän ja siitä koria pitkin pääsylinterille. Niinhän se itse asiassa menee ainakin Grand Cherokeessa taka-akselilla ihan tehtaan jäljiltä. Tulee vähän pidemmät letkut edessä tuolleen, mutta onpahan pois tieltä enkä näe mitään haittaa kasvaneesta letkun/ putken pituudesta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten