Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannev
Ei toimisi tuolla tavalla.
Ruiskukoneen bensapumppu tankin luo niinkuin se nuissa ruukaa olla, lisäksi ruisku tarvitsee paluulinjan tankkiin. Bensan menopuolen letkut/putket pitää olla kunnossa kun tuota painetta on pumpun jäkeen useampi baari, tai onnistuu se keruusäiliöllä jolloin tarpeeksi korkeatuottoinen pumppu pumppaa keruusäiliöön.
|
Ajattelin välttää pitkän, kalliimman ja korkeapaineisen letkun vetämisen auton alla ja siksi meinasin käyttää alkuperästä siirtoon. Paluulinja on joka tapauksessa tulossa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannev
Oletko ajatellut että ruisku tarvii muutaman anturin ja johtosarjan toimiakseen, eli ruisku käy vissiin jostakin suzukin mallista suoraan tai pikku muutoksilla niin olisiko järkevää hommata koko auto josta osat ottaa jos löytyisi halvalla
|
Swiftin ruisku kaikkinensa on jo valmiina, vain keruusäiliö ja letkut puuttuu. Lambdalle pitäs myös hitsata mutteri, joka sekin on valmiina.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannev
Onko sytytyspuoli kunnossa, tulpat johdot jakajankansi yms.
On tutkittu ilmavuotoja myös jarrukliineriä suihkauttamalla epäilyn alaisiin paikkoihin, AIKA RISKIALTISTA hommaa kylläkin enkä oikein suosittele.
|
Sytytykselle tein uudet johdot, eli siinä vois olla vikapaikka. Tuntuu kuitenkin toimivan muuten ok ja maantielläki satasen vauhdissa käy ku äänekäskello.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jannev
Kannattaa kokeilla myös sammuttimelle jatkuvaa virtaa ja mitata tuleeko sinne virtaa ollenkaan. Nuo sillointällöin ilmenevät häiriöt kyllä viittäisivat tähän.
Kokeileppas muistaa ne pakokaasuarvot ja kirjoittaa tänne (pitäisi olla katsastus lapussa)
|
Onko sammutin se kaasarin vieressä oleva solenoidi tms.?
Se saattais olla jumissa, koska piuhan irrottelu ei vaikuttanu mitenkään ja säköä sinne kyllä tulee.
Pakokaasuarvot oli ihanteelliset viime leimassa, jolloin se myös toimi hienosti. Viat tuli vasta sähköjen uusimisen jälkeen.