Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.05.2013, 21:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Meinas mennä
ihimettelyn puolelle ennen kuin tajusin että se perkeleen peltilätkä jonka on ilm. tarkoitus pitää osa öljystä pinionin yläpäässä ei
sovi paikoilleen tuon holkin kans vaan holkki aina kuroo ittensä siihen kiinni...

No, peltilätkä lähti aika nopeesti takavasemmalle kun hokasin sen syyllisyyden ja sen jälkeen tuo ei ollu ku säätää kohilleen.

Öljynviskoja on edelleen paikoillaan ja perät tulee joka tapauksessa hieman ylitäytettyä joten tuskin tuon lätkän puute aiheuttaa ongelmia.
Kuinkas paljon sulla tulee tuolla vermeellä maantiekilsoja? Jos on vielä akselia käännetty edessä niin että pinioni töröttää kohti jakoaskia (kuten pitäisi olla sikälimikäli sulla on tuplaristikollinen kardaani) -> pinionin öljynkierto taaemmalle laakerille muutenkin huono -> mahdollisia ongelmia voi tulla.

Kannattaa todellakin sitten täyttää vähän liikaa, ja toisaalta toivoa että ylitäytöstä ei toisaalta seuraa ongelmia. Jos vain mitenkään mahdollista niin kyllä se peltilätkä siellä kannattaisi high pinion akselissa pitää, varsinkin jos on alunperin sellainen siellä ollut. Ei tuo nyt välttämättä leivo kiinni, mutta vituttaa pikku lätkän takia alkaa laakereita ja mahdollisesti välitystä vaihtamaan kun pinioni kyrvähtää siinä laakerien palamisen yhteydessä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten