Pikkasen ehti etuakselia kasaileen, huomenna jos vähän noita joustonrajoituksia vielä virittelis ja pulttais
sen jälkeen Jeepin alle että pääsee käyttämään etutassut pitkästä aikaa paikoillaan.



Kuvissa alkuperäinen hodarin raidetanko kääntökäikäleisiin sovitettuna suunnittelua varten, aika hyvin nousee tuo
raidetanko banjon ylälaidan tasolle suojaan. Samoten hyvin näyttäs mahtuvan olemaan käännön ääripäissäkin.
Eli ei ota raidetanko etuperän panssariin tai jousipeteihin kiinni
Jos sitä huomenna sais tuon eteen alle, vois takajarrut ja koko taka-akselin kasata peräöljyjä myöten nippuun.
Samoten jos tuon raidetangon siirtäs akselin taakse ja lopulliset nivelet malliksi paikoilleen jokapaikkaan,
pääsis mittomaan tarvittavan raidetangon ja ohjaustangon pituudet.
Jossain vaiheessa pitäs katkoa nuo alkuperäiset raidetangon 'varret' tuolta kääntöpäiden takapuolelta pois kuleksimasta,
mutta taidan odottaa että on lopulliset tangon paikoillaan ja näkee että kaikki varmasti pelaa...