Viestiketju: nissan king cap topic
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 16.05.2013, 23:17
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

No 0.5 vois olla semmonen ehoton käytännön maksimi, tulee kivasti lisää kulkua sillä jo..

Minä revin 148heppaa SD23:sesta mutta eipä se kestänytkään ku 1500~2000 kilometriä kerrallaan.. Yleensä pamahti pahvi kertapolkasulla nollasta sataan kun laitto yli 1.2 ahtoja tms.. Oli välläriä ja isompaa välläriä, liimattua terästiivistettä ja liimaamatonta. Monikerrostakin kokeiltiin mutta ei, aina sama stoori ja 3 eri lohkoa teki saman... Monesti piti kokeilla ennenku usko

Tässä muuten kuva "korjauksesta" millä ajelin pari kk töihin kun ei jaksanu enää ties kuinka monennettako kansipahvia vaihtaa


Näkyy myös Cabstarin 3 rivinen iso syyläri, senkään puolesta ei pitäny olla lämpöongelmia..

Sai se vekotin sikaakin, yleensä aina sen jälkeen kun taas särky jotain
https://www.youtube.com/watch?v=JoHYNpkj-LM

Ei se mikää häävi aihio kyllä ollu
https://www.youtube.com/watch?v=Fqj6BS8R93w

Tuossa 0.7 bar veto sillon kun oli kaikki pytyt käytössä ja asiallinen syöttö, olis pitäny jäähä tuohon
https://www.youtube.com/watch?v=m4gfd19dCNg

Herkästi otti kyllä jengaa ku oli kunnossa, tuosta kai sen parhaiten kuulee.. Keulalla mikä lie patenttivälijäähdytin tuolloin
https://www.youtube.com/watch?v=4IIB0EWbWNM

Viimeksi muokannut Lerssinen : 16.05.2013 23:37
Vastaa lainaten