Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme74
Ruiskukone on tuossa mun keksinnössä  . Sytkä kyllä saattaa olla jonkin verran pielessä. Pitää laittaa kohdalleen ja kokeilla.
Ongelmana ohjauksessa oli öljyn kuumeneminen ja siitä johtuva ohjauksen puutuminen. Öljyt lämpesivät melkein kiehuvaksi asti. Laitoin väliin lauhduttimen ja parempaa öljyä. Nyt se tuntuu toimivan, eikä ainakaan lämpeä kovinkaan kuumaksi. Jotenkin se silti tuntuu tehottomalta ja puutuu toisinaan... 
Ongelmana on edelleen pumpun hihnapyörän kovaääninen värinä. Hihna ei vingu, vaan värisee ratista kääntäessä.
Pitää koittaa säätää orbia. Voiko siinä tehdä jotain peruuttamatonta, kuten esimerkiksi rikkoa sen, niin kuin mulla on yleensä tapana vähän kaikissa hommissa  ?
|
ruiskussa kyllä pitäs tyhjäkäynti venttiilin korjata kierroksia heti jos ne lähtee tippumaan. ellei läpät ole liian kiini ja tyhjäkäynti venttiili on jo täysin auki jolloin se ei pysty nostamaan kierroksia.
orbin säädössä ei ole mitää muuta ku tulppa pois ja ruvaat auki päin sitä säätöä.
onks pumpppu kunnossa ja sen sisänen paineen säädin toimiva. ettei ois jotain roskaa sen päineen säätimen sisällä mikä jumittelee.