Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Unoha se pilleri... Itellä vakiosyötöillä ja 80km/h mittarissa ja tasasella kaasulla Pajerossa 0.7/0.8baria ahtoja... Pakopaineita ei oo mitattu. Parempi ois esim. OM603:sen kylestä löytyvä murkula. Itellä tuollasest otettu nyt Pajerossa, ja pelaa paremmin (eikä pakopaineeet oo ahtoja isommat missään kohdin). Ja ahtaa tarvittaessa lisää, mikäli tarvii tasasest kiihdyttää lisää. Oishan siihen ollu Holsetin He221:nennkin laittaa, mutta meni GTI Sunnyyn se.
|
No voe sun perssuti... Tahtoovat olla melekosen arvokkaita vuan nuo turbjot.
Eikä asiaa yhtään helepota se etten oikein ossoo ymmärtee millane se ois sitta sopiva tuommoseen kingiin? Kaverilla on jokkii hiluksin IHI merkkine ahdistin ja tuntuu tuo sillä liikkuvan ihan kivastikkii. Mikäs tjurbo sitte mersuissa on?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
|