Edessä ongelmaksi tulee Camber kulma, josta seuraa aurauskulman muutos ja iskari itsessään on aika lyhyt.
Camberin säätöpultteja voi ostaa, iskaritolpan yläpäähän voi laittaa "koropalan" ja aurauskulmia pitää joka tapauksessa säätää.
Takana perän pinjonin kulma muuttuu jakolaatikkoon nähden, kardaanista saattaa lähteä melko jurinat - sitäkin voi säätää joko tukivarsien paikoituksella tai sitten perän päällä olevan A- varren paikoituksella.
Iskarin voi vaihtaa samanlaiseen pitempään tai kiinnityskohtia muuttaa tavalla tai toisella
Myös kardaania itsessään voi olla tarpeen "jatkaa" spacerilla.
Haku löytää paljon tietoa asiasta.
Ja jos meinaat muutoskatsastaa on auton vuosimallillakin väliä. Omani vanha -92 ei ole tyyppihyväksytty (ja on muutoskatsatettu mese/lada jousilla) mutta jos omasi on, pitää myös "korotussarjan" olla.
Viimeksi muokannut Smäkä : 28.04.2013 13:46
|