Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Viestihaku
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Viestit 1 - 3
Haku vei 0,00 sekuntia; luotu 66 minuuttia sitten.
Haku: Käyttäjätunnuksella: jaketin
Foorumi: Vuosimallit 1968-1982 01.04.2004, 18:43
Vastauksia: 0
Luettu: 3.989
Kirjoittanut jaketin
68-69 takavaot

paljonko on valojen halkasija??
Foorumi: Vuosimallit 1984-1996 01.04.2004, 18:35
Vastauksia: 2
Luettu: 5.277
Kirjoittanut jaketin
ajattelin asentaa omaan autooni pyöreät valot....

ajattelin asentaa omaan autooni pyöreät valot. tulin siihen päätökseen että corveten valot ovat hienoimmat. mutta tuo koko on liian iso. kiitoksia tiedosta..

ps. älkää suuttuko, jos asentaa valot...
Foorumi: Vuosimallit 1984-1996 31.03.2004, 06:15
Vastauksia: 2
Luettu: 5.277
Kirjoittanut jaketin
c4 takavalot

morjens,

kuinka suuri on c4 mallin takavalojen halkaisija???
Viestit 1 - 3

 
Pikalinkit

Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).