Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Viestihaku
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Viestit 1 - 15
Haku vei 0,01 sekuntia; luotu 69 minuuttia sitten.
Haku: Käyttäjätunnuksella: -villee-
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 31.03.2016, 21:20
Vastauksia: 3
Luettu: 1.900
Kirjoittanut -villee-
Niin näitä ei mistään enään saa ?

Niin näitä ei mistään enään saa ?
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 29.03.2016, 20:52
Vastauksia: 3
Luettu: 1.900
Kirjoittanut -villee-
Pajeron 2.5 kone tai halpa kokoauto!

Tarjokkaa toimivaa konetta pajeroon pirkanmaan alueelta.. en tarvi apulaitteita mutta nekin kelpaa kohtuu rahaan.
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 17.03.2016, 18:27
Vastauksia: 2
Luettu: 1.909
Kirjoittanut -villee-
Ilman valoja ja renkaita 1550e 2150e kaikilla...

Ilman valoja ja renkaita 1550e
2150e kaikilla romuilla.
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 16.03.2016, 21:58
Vastauksia: 2
Luettu: 1.909
Kirjoittanut -villee-
Tarjouksia? Eikö juuri leimattu peli kelpaa ?

Tarjouksia? Eikö juuri leimattu peli kelpaa ?
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 13.03.2016, 13:20
Vastauksia: 15
Luettu: 3.505
Kirjoittanut -villee-
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=1425...

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=142521

??
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 12.03.2016, 00:25
Vastauksia: 2
Luettu: 1.909
Kirjoittanut -villee-
Turbo patrooli! tuorre leima! 1550e omilla pyörillä.

Tänään leimattu 3.3 turbo patrooli. Löytyy 33 uudet pyörät 700e+vanteet,muutaman tuhat kilsaa ajettu excedy kytkin,uusi pari päivää vanha tuulilasi, lisävaloja riittävästi, tankki sisällä,kylki...
Foorumi: O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 24.02.2016, 21:13
Vastauksia: 0
Luettu: 1.802
Kirjoittanut -villee-
Patrol tai osia !

Eli tarve ois ainakin ehjälle tuulilasille, eteen iskarit, tankki, maski, kuskin penkki. Ja kaikkee alan juttuja kantaa tarjota :) Jos sopiva varaosa vehje löytyy niin saa tyrkätä. Osat mieluiten...
Foorumi: Tapahtumat 10.01.2016, 17:43
Vastauksia: 20
Luettu: 8.448
Kirjoittanut -villee-
Kysytääs tästä. Kun ei sivuilta löytynyt ? Eli...

Kysytääs tästä. Kun ei sivuilta löytynyt ? Eli mitä maksaa seuran jäsenyys ja siihen liittyvät maksut ? Ajo päivillä ei vielä yhdessäkään kyllä käyty, mutta kiinnostusta kyllä ois lähtee.
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 21.12.2015, 18:40
Vastauksia: 0
Myydään / Vaihdetaan ford escort 1.8td Vm96 Ylöjärvi
Luettu: 955
Kirjoittanut -villee-
ford escort 1.8td Vm96 Ylöjärvi

Leima mennyt umpeen loppukesestä kone ja vaihteet pelaa. Ainakin ruoste hommaa leimalle ja sisätiloissa hometta. Vois olla jäällekkin aika kova menijä. Pakuks rekisteröity.
200e/tarjoa.
0509128621...
Foorumi: O/M/V Ajoneuvot 08.12.2015, 12:17
Vastauksia: 0
Myydään / Vaihdetaan Nissan patrol 3.3 turbo Ylöjärvi
Luettu: 1.252
Kirjoittanut -villee-
Nissan patrol 3.3 turbo Ylöjärvi

Eli myydään leimattu mörkö patrol. Löytyy uudet alle 1000km ajetut 33 tuumaset renkaat, Excedy kytkin sekin alle 1000km ajettu. Otteessa jälki asennettu turbo, kattokorotus, 32.11.5 renkaat. Leimattu...
Foorumi: Chit-Chat 05.12.2015, 15:00
Vastauksia: 488
Luettu: 142.930
Kirjoittanut -villee-
tojota

Kenes korotettu ja isommat renkaat omaava tojota tuli Pispalassa eilen aamupäivällä vastaan? Tais patrooolinki huomata. Ainakin ku motarilla painelin ohi :)
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 05.10.2015, 20:34
Vastauksia: 3
Luettu: 3.072
Kirjoittanut -villee-
Hyvä

Hyvähyvä ! Renkaat tilattu.
Foorumi: Tekniikka & Jutustelu 02.10.2015, 19:41
Vastauksia: 3
Luettu: 3.072
Kirjoittanut -villee-
Apua! Kertokaa uskaltaako käyttäjältä urbgroup tilata renkaat virosta?

Apua kaivataan.Kertokaa meneekö rahat vai onko luotettava?
Foorumi: Chit-Chat 01.10.2015, 11:21
Vastauksia: 1.300
Luettu: 325.947
Kirjoittanut -villee-
Tätä on kysytty varmasti jo monta kertaa mutta en...

Tätä on kysytty varmasti jo monta kertaa mutta en hakua osaa käyttää.. Onko väki tilannut renkaita virosta tolta joka tuola renkaiden myynti palstalta myy ? Eli uskaltaako tilata ?
Foorumi: O/M/V Renkaat ja vanteet 01.09.2015, 18:09
Vastauksia: 2
Luettu: 1.071
Kirjoittanut -villee-
Ostan 33 pyörät

Ostan käteisellä 33 pyörät 15 vanteelle. Tarjotkaa vain ja ainoastaan hyväkuntoisia ja ehjiä. Uudetkin käy. Voin ostaa patrolliin käypäsillä vanteillakin jos päästään hinnasta sopuun. Älkää tarjotko...
Viestit 1 - 15

 
Pikalinkit

Sivu luotu: 18:58 (GMT +2).