![]() |
Volvo diesel 6x6
Varmasti väärä osio, ehkä tämä olis kuulunu sittisättin, mutta...
Nyt saa ideoida taas, tällainen jäi hanskaan eikä nyt ole selkeää visiota mitä tällä tekis... -purkuun -camper -räppilaite -kilpurinkuljetin -avolava kuorkkijoku -jotain ihan muuta vai vaihtasko johonki järkevämpään/ järjettömämpään... - http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80108 - http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87286 |
siirretäänkö chit chattiin ?
|
hö tää on helppo:D
no tietysti= EI PURKUUn!!! vaan: avolava räppilaite mihi saa kämpper komootin venäjän reissuiks kiinne tai lava hommelin mis kulettaa terveisiä :) |
Saat päättää... :o)
tai saat sää ehdotaakin jotain ... ;o) |
must tää sopii tänne ihan hyvin ...
ja camper tietty !!! asuntovagen hiukka leikeltynä siihen niskaan vaan... |
hmm.. jois hyttiä jatkais suorana taaksepäin etulokasuojista suoralla linjalla, kaikki kolme akselia samalla kololla, sivuovet kokonaan veks, alumiinilevyä ja kevyestä profiilista tukirakenteet---koittais hieman kopioida PaSia ...
http://www.nato.int/kfor/chronicle/2001/nr_011007.htm toi keskikolmio etu- ja keskiakselin välistä veks... http://www.military-today.com/apc/sisu_xa_180.htm takaalta sais aika helposti tän oloseks, tietty ilman potkureita http://upload.wikimedia.org/wikipedi...88_Turku_3.JPG |
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=98055 |
ei ny sentään... kyllä gatsin selkään kuuluu toi bajamaja, elä irrota;)
|
Tuo PASI-look vois olla aika kähy jos vielä samalle akselivälille ku tuhatjalkasessa, mutta ehtottomasti potkureineen :D
|
Vesitiivis 6x6 avolava:
http://www.youtube.com/watch?v=3mr_pCrhTkk http://www.youtube.com/watch?v=5R2cN...eature=related |
Kannatan tuota sisu/ pasi hässäkkää.... Itse olen kans leikitellyt kyseisellä ajatuksella. Löytys valmiiksi jo köykäset kennorakenteet / -levyt josta se muotoutuis helposti... :)
|
Tottahan siihen tulee myös Katsan 8000kg hytikkavinssi?
|
Samanlainen makuuohjaamo kun Vitikaisen sixpäkissä, takapäähän
vetopöytä ja siihen soppeli lavetti johon voi ottaa kyytiin vaikka c303 volvon. Ihan ehdoton laite kun lähtee volvo portal power miittinkiin. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Kenellä olisi taitoa luoda tietomakonekuvaa Volvon keulasta Sisu muutoksella- takapää on jo suunniteltu valmiiksi! |
Levyä voi muokata esim. lämmöllä (kuten kuvassa)... Eikä mee kepit läpi... testattiin mm. vasaralla useamman miehen voimin. Eikä myöskään ime kosteutta kuten nomex kenno rakenteet.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=98712 |
Mitä materiaalia tuo on?
|
Lasikuitu + polypropeeni kenno rakenne...
|
Lainaus:
Toihan vois olla hyvää kamaa maasturien pilaa... eiku rakentamisessa! |
En tarkkoja speksejä muista ulkoo... riippuu myös aika paljon paksuudesta. Ohuin tais olla 12mm ja siitä ylöspäin. Voin kattoo noi hinnat ja painot ku käyn tos verstaalla...
|
Venepuolella käytetään 30 mm coreselliä, kovaa kamaa jota voi muokata melko vapaasti. Ohkasempiin rakenteisiin käytetään 10 mm divinyselliä, kääntyy lämmittämällä vaikka 200 mm halkaisijalla olevaksi putkeksi.
Eivät ime vettä ollenkaan ja helppo muokata. Ja on siellä tuota "hunajakenno"levyäkin, ranskalaista alkuperää, mutta tuotemerkkiä en saa mieleeni. Huomattavasti heikompaa kuin coreselli. Coresta tehdään esim. kansia. |
Coresel on pelkkä ydin aine ei valmis kenno rakenne. Mut ei pilata/täytetä koopeen topikkia pelkällä materiaali keskustelulla... :) avataan vaik uus topikki jonne jos keskustelua aiheesta riittää :)
|
Totta munassa siihen tulee kuitu päälle.:)
|
Suunnittelu kallistuu vahvasti mäyris/pasi sekoitukselle ja muovista takaosa,,, vielä kun saa ajatukset selviksi etupään osalta, niin voi ruveta keksimään tekosyitä aloittamisen lykkäämiselle :D
|
Jokos komposiitti osat tilattu ja ruvettu kasaamaan uutta keksintöä :)
|
Sivu luotu: 13:16 (GMT +2). |