![]() |
Pajerosta muutama kysymys
Elikkäs, pitkä pajero vuosimallia 87 tuli taloon. Auto vissiin alunperin 2.5l TD koneellaa, nyt jokin 2.3td tjsp.
"Keskikonsolissa" oleva kolmasvipu missä "On" ja "Off" merkit ja nuolet on vissiin ulosoton vipu? Mulla on se jumitettu On asentoon. Voinko huoletta laittaa sen "Off" asentoon. Autossa ei ole vinssiä tai vastaavaa apulaitetta. Toiseksi, auto on ERITTÄIN laiska. Ei mitään vetoa. Joutuu maanteillä hakemaan pienessäkin mäessä pienempää vaihdetta jos haluaa tasanopeuden pitää. Apua ja vinkkejä kuunnellaan. Myös muita huomionarvoisia seikkoja saa antaa. :) |
Katsoppas alla olevan linkin kuvasta onko se ulosotonvipu lukittu noin... Jos on silloin se on ihan oikein.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28049 |
Lukittu juu samallalailla, mutta "On" asentoon.
|
Parempi sen ulosoton on varmaan olla pois päältä, jos se vaijeri yleensäkään toimii. Kyllä tuollasen pitäis jaksaa kohtuudella kulkea ihan vakiona, isot renkaat >31"kyllä jo vaikuttaa menohaluihin. Jos auto on "vakio" niin vilkaisu venttiilikoppaan voi myös tuoda ratkaisun, eli jos nokka-akseli on kulunut -> venttiilit ei aukea kunnolla, ei myöskään ole vetoja (eikä syöttöjen ja/tai ahtojen lisääminenkään tällöin juuri auta)
|
Sivu luotu: 05:13 (GMT +2). |