Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   L200 etuperän ulostuloväljä (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=8198)

Vilkutin 04.02.2005 02:45

L200 etuperän ulostuloväljä
 
Morjestapäivää taas,
Iha leipätyönäni häiritten teittä, mutta kun etuperästä lähtee vasemmalla kummille vetari siinä on väläjää sen verran että ääntää nelikko päällä kovemmissa nopeuksissa aika ikävästi, ku heittää takavedolle ni äänikatoo eli sieltä se varmaan tulee.

Mutta niin hyvää tuuriahan ei ole että sitä laakeria vois kiristää,
Eli millanen purkutyö eressä, vetarit? :ii
Vai mitä siitä joutuu rapsimaan iriti. Jos joku suorittanu moisen homman niin vinkkejä otetaan vastaan, laakeri on yllättävän halpa ku mitsullakin vaan 25e no hytarista 10e :D ehkäpä, tietäis minkä kokonen se on niin vois hakee sieltäkin, eikä viittis jättää autoo viikoks seisoon ku remontit tulee tehtyä viikonloppusin.

L200 4WD, wannabee öffrööd

Juniori83 08.02.2005 21:00

Lainaus:

quote:
Morjestapäivää taas,
Iha leipätyönäni häiritten teittä, mutta kun etuperästä lähtee vasemmalla kummille vetari siinä on väläjää sen verran että ääntää nelikko päällä kovemmissa nopeuksissa aika ikävästi, ku heittää takavedolle ni äänikatoo eli sieltä se varmaan tulee.

Mutta niin hyvää tuuriahan ei ole että sitä laakeria vois kiristää,
Eli millanen purkutyö eressä, vetarit? :ii
Vai mitä siitä joutuu rapsimaan iriti. Jos joku suorittanu moisen homman niin vinkkejä otetaan vastaan, laakeri on yllättävän halpa ku mitsullakin vaan 25e no hytarista 10e :D ehkäpä, tietäis minkä kokonen se on niin vois hakee sieltäkin, eikä viittis jättää autoo viikoks seisoon ku remontit tulee tehtyä viikonloppusin.

L200 4WD, wannabee öffrööd
Jos en väärin muista niin L 200 ja Pajeron on sama alusta ja kone.
Eli jos ymmärin oikein tämän asian niin haluat kiristää pyörän laakeria.
1.Tunkkaa auton etuosa ilmaan.
2.Ota rengas irti
3.Ota irti napalukon suojus(jos automaattinavat).
4.Irroita napalukko.6 kappaletta kuusiokoloruuveja.
5.Irroita vetarin sokka.
6.Jos unohdin jonkun kohdan jo tästä välistä niin oho.
7.Putsaat laakerin päältä vaseliinit pois.
8.Otat ristipääruuvimeisselin.
9.Laakerissa on 4kpl ristipääkannalla olevia ruuveja.Ota oikean kokoinen meisseli.
Ota ne irti.(tai ota akkuporakone)
10.Käännä vaikka meisselillä.Laakeria kiinnipäin.
Ja sama toiselle puolelle.

http://murobbs.muropaketti.com/
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/
http://personal.inet.fi/koti/timo.virtanen/
http://www.pocuk.com/forums/

JAMANT 09.02.2005 08:57

Eikös tuo alkuperäinen kyssäri koskenut IFS-perän puolta?? Muistaakseni vetarinlaippa on paikoillaan spooreissa tasauspuörästössä ja jos laipassa on liikaa välystä sitä ei pysty kiristämään. Ainoo keino taitaa olla vaihtaa (saattaa jopa puuttua) lukkosokka jolla laippa pysyy tasauspyörästössä tai vaihtaa tukineulalaakerin??

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!

Vilkutin 11.04.2005 22:27

Kysymys oli nimenomaan perän puolella olevasta väljästä ei pyöränlaakerissa, tosin sekin on nyt väljä molemmin puolin sen vaihto onnistuu kyllä, ne oli auki jarruremontissa.

L200 4WD, wannabee öffrööd


Sivu luotu: 02:47 (GMT +2).