![]() |
Suzukin ulosoton kestävyys?
Hakua käytin mutta ei löytynyt oikein vastauksia. Kestääkö se sj410 ulosotto mekaanista vinssiä? onko kukaan kokeillut?
Mulla se ulosotto pyörii vie hitaammin kuin vakio kun edessä on etuvedon laatikko, eli välitystä ei tarttisi enään paljoakaan hidastaa jos rakentaisi itse taakse mekaanisen vinssin. Tietty siellä on varmaan liikaa vääntömomenttia sitten jo ettei ulosoton rattaat kestä senkään vertaa? Sähkövinssiä en haluaisi kun tuntuu olevan niin epäluotettavia. |
Lainaus:
|
Terve !
Mää pyörittelin 410:n ulosotolla Toyon mekaanista vinssiä , ja oli juurikin sijoitettuna taakse . Kyllä se kesti kiskoa Suikan suosta kun suosta ...muistaa käyttää pylpyrää välissä... Vedettiimpä sillä yksi cruiserikin ojasta , tosin silloin oli etu(sähkö)vinssin vaijeri puussa kiinni ... Ei pysynyt enään Suikka käsijarrun varassa :) Tässäkin on taas muistettava , että kun voima loppuu nii ei kannata hakea isompaa lekaa ...koska kusipäisellä toiminnalla särkee kaiken ( Ja on omakohtaisia kokemuksia !!!) |
Eiköhän tuo, suskan oman moottorin voiman kestä.. Tuskin sitä ihan koristeeksi on laitettu.
|
Olempa nähny protoluokkaan tehdyn virityksen jossa oli kaksi susukin jakolaatikkoa ja oli toisesta otettu voima toiseen justiinsa ulosoton kautta.
Ja tais siinä olla jokku 36 tuumaset svamperit alla ja tais se jotain kestää.:D |
Sivu luotu: 19:38 (GMT +2). |