![]() |
Toyota akseli+orbbi
Oisko porukal laittaa kuvia/linkkejä miten ootte trial leluihinne laittaneet orbitrooleja toyotan akseleihin????
|
|
3 Liiteet
tässä muutama kuva jömbiksen ohjauksen toteutuksesta. kääntövarret on omavalmisteiset ja tuli noitten neljänpultin lisäksi kiinni vielä tonne käännön rajotuspultin taakse.
|
Pilkunviilauksena voisi mainita että se sylinteri yleensä laitetaan sinne akselin lähelle/akseliin, orbitrooli lähemmäs rintapeltiä...
|
|
Lainaus:
|
Pään vaivaa.............
Onkos noi kääntöpään pultit kestänny noissa sinne kiinni tulevissa sylinterin korvakoissa vai tarviiko kokoajan miettiä että missäkohtaa uskaltaa kääntää renkaita???
Onko kukaan kokeillut että onko toyotan kääntöpää hitsattavaa materiaalia???? |
hankkii kuudesti laukeevat tai tekee ne ite labsin tapaan, tän perusteella vois olettaa että kyllä kääntökulhoja voi hitsata http://4x4labs.com/steering.shtml
|
Eiks se kestävyys vähän riipu siitä minkäläisen systeemin aiot rakentaa. Siihen vaikuttaa sylinterin halkaisija ja käytettävä paine. Chevyn pumppu ei ihan hirveetä painetta tuota, hydraulipumpuilla saa oikeesti painetta aikaan. Orbitrooliventtiilihän(mulla on 90:nen, monilla muilla 120:nen) sitten määrää kuinka paljon sitä nestettä liikkuu per ratin kierros, tosin niiisäkin tais olla joku maksimipaine. Jos pumpun virtaus ei riitä alkaa ohjaus tökkimään.
Ei mulla mitään ongelmia ollut, mutta ei ollut mitään läpivetävää sylkkyäkään. |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://i216.photobucket.com/albums/c...b/IMG_0784.jpg http://i216.photobucket.com/albums/c...b/IMG_0785.jpg http://i216.photobucket.com/albums/c...b/IMG_0816.jpg |
Lainaus:
Kyllä sä tiedät Pauli itte paremmin mikä ero on autopumpuilla ja oikeella hydraulipumpulla, mutta jos nyt paineesta haluat jotain sanoa, niin mites vaikka tollanen Haskellin 400 bar pumppu Chevyyn verrattuna? ;) ;) ;) ;) |
Sivu luotu: 07:19 (GMT +2). |