![]() |
Ohjausvarsi
Oon saanut vihdoinkin Comanchen ohjaus vivuston korvattua huomattavasti jykevämmällä Wagoneerin vivustolla ( http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=39830 )
Nyt olkavarsien kartiot on toistepäin ja vivusto paikallaan Onkelmaksi heittäytyy simpukalta lähtevän tangon pituus Auto kääntyy oikealle niukasti ja vasemmalle liikaa Jos ohjausvarsi olisi pitempi, niin ongelma poistuisi. http://koti.mbnet.fi/off-road/kuvat/coma9.jpg Tota tankoa pitäis saada n. 5cm pidennettyä, siten että katsastajat konttorilla ja kilpailuissa olisivat tyytyväisiä. Omat ajatukseni on Vaihtoehto 1. Teettää pidempi säätöholkki -mahdollinen ongelma, kierteet on tuumaiset, mistä löytää sorvari joka osaa Vaihtoehto 2. Vaihtaa Blazerin tanko -mahdolliset ongelmat, liian pitkä ? tietääkö joku pituuden? -Eri pallonivelet, mielestäni ne on wagossa ja blazerissa samat mutta en voi olla varma -onko jollain pääkaupunkiseudulla ylimääräistä Blazerin ohjausvartta, jotta vois testata? Muut vaihtoehdot -otetaan mielellään vastaan ajatuksia. Kuikka kuittaa |
Raidetanko
Blazer/pickup raidetanko on ainakin puoli metriä liian pitkä, mutta siitä kun katkaisee ja vetää uudet kierteet sopivalle kohdalle, niin tulee kelvollinen. Tämän taas osaa joka sorvari, jolla 18 kierteen nousulle terä löytyy.
Noita niveliä löytyy kyllä eri mittaisilla varsilla. Noista kuvista löytyy varmaan kaikki vaihtoehdot: http://www.coloradok5.com/crossoversteering.shtml Saatat saada säätövaroja ihan tarpeeksi lisättyä tuommoisella "pitkävartisella" nivelellä. Pidempi kunnon aineesta tehty säätöholkki olisi varmaan tukevin ratkaisu, mutta vaatii 7/8"-18 kierretapin. Niitäkin tässä maassa kuitenkin on. Tuo peltiholkki on kyllä hyvä sulake ohjauksessa.... |
Tota holkkia minäkin pidän parhaana vaihtoehtona, täytyy metsästää pajaa joka osaa sen toteuttaa.
Kiitos mitoista, helpottaa kyselemistä kummasti Jarno |
Mulla on noi kierretapit, vasen- ja oikeakätinen, jos haluat lainata.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 18:00 (GMT +2). |