Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,Tsekki (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=77980)

örkki 15.11.2010 19:36

EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,Tsekki
 
5 Liiteet
Vuoden 2011 Eurotrial järjestetään Tsekeissä 5.-7.8 .Ensimmäistä kertaa Eurotrialkokous pidettiin kisat järjestävässä maassa,eli allekirjoittaneella oli mahdollisuus päästä vakoilemaan kisamaastoa etukäteen,ohessa jokunen kuva ko. paikasta.
Maa-aines on hiekka/savisekoitusta,ja ainakin nyt kun se oli märkää,myöskin hel...tin liukasta.Kuivana se taasen on tod.näk. kivikovaa,samantapaista kuin San Marinossa.
Kokouksessa käsitellyistä asioista Junde lupasi laittaa yhteenvedon tänne kunhan saapi oikoluettua ne.
Osoitteesta www.eurotrial.cz löytyy lisäinfoa ajan mittaan kunhan saavat sitä sinne laitettua,tällä hetkellä siellä on vain ilmakuva alueesta.
Eli nyt kaikki suunnittelemaan tulevan suven loma/kilpailumatkaa.

Örkki

P.S Reiman saa vissiin jo laittaa listaan ;)

örkki 15.11.2010 20:26

5 Liiteet
Tässä muutama kuva lisää:

Jare 15.11.2010 21:31

Hyvältä näyttää. Aika makee "officrossi" rata olis jo niillä oikein lähtövaloineen. Oliko mitään huhua, että tuleeko alueelle esimerkiksi tehtyä kivikkoa tai betoni esteitä? Vai ajetaanko maapohjalla?

Toihan näyttää kivan mäkiseltä ja vähäisesti olis kiviäkin, joten pitäsköhän alkaa Willysteriin sovitteleen talvella sitä nelipyöräohjausta taas takaisin:rolleyes: Eli melkein pitää alkaa ilmoitteleen työpaikalla ens kesän lomia jo:p


PS. pitääks toi pistorasian yks tappi repiä irti, että härmäläinen pistoke siihen sopii:D:D:D:D

sos 15.11.2010 22:12

650 kilsaa rostockista ilmeisesti eli kiire tulis tuoda muksut kouluun taas
ja jare poraa härmäläiseen pistokkeeseen reiän ni ei tartte seuraavalla kerralla tuhota tsekkien pistorasioita;)

örkki 15.11.2010 22:30

Jaksot on suunniteltu sijoitettavaksi pitkin mäkiä ja metsiä eli ihan luonnon pohjilla mennään.Huoltoalue,parc fermé,katsastus, ruoka/juomateltta ym. ns. "ei-kilpailutoiminta" sijoittuu tuohon stadionalueelle.

POUSA 16.11.2010 18:27

Kysyin itseltäni lomaa ja lupasin:D tiimiä ei viä tiedossa ellei Esa oo lähdössä

espen 66 16.11.2010 18:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja POUSA (Viesti 714047)
Kysyin itseltäni lomaa ja lupasin:D tiimiä ei viä tiedossa ellei Esa oo lähdössä

Tiimissä tilaa, joten mukaan vain :) . Tottakai tonne pitää lähteä ja lomakin kerottu ,itselleni:D:D

tare 16.11.2010 20:30

jaaha. täytyy pistää töihin kans loma-anomus sisään..

paikkapaikoin näyttäis kohtuu jyrkältä noi rinteet, eli pitääkö rupee ruuvaa suikkeliin naurukaasu juttuja:D
tai sitte voin tulla Jare auttaa siinä willysterin muutos projektissa;);):)

Rekisteröimätön 17.11.2010 15:23

Ei mitään kaasuja. Rupee vaan Tare sovittelemaan etuvaloja kiinni,niin tunnistaa suzukiksi.
Voi olla, että Eurotrialeissa voi muuten tulla sanomista...

tare 17.11.2010 20:15

Ei pitäis tulla viel ens vuonna

RJCOBRA 17.11.2010 20:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja örkki (Viesti 713751)
Vuoden 2011 Eurotrial järjestetään Tsekeissä 5.-7.8 .Ensimmäistä kertaa Eurotrialkokous pidettiin kisat järjestävässä maassa,eli allekirjoittaneella oli mahdollisuus päästä vakoilemaan kisamaastoa etukäteen,ohessa jokunen kuva ko. paikasta.
Maa-aines on hiekka/savisekoitusta,ja ainakin nyt kun se oli märkää,myöskin hel...tin liukasta.Kuivana se taasen on tod.näk. kivikovaa,samantapaista kuin San Marinossa.
Kokouksessa käsitellyistä asioista Junde lupasi laittaa yhteenvedon tänne kunhan saapi oikoluettua ne.
Osoitteesta www.eurotrial.cz löytyy lisäinfoa ajan mittaan kunhan saavat sitä sinne laitettua,tällä hetkellä siellä on vain ilmakuva alueesta.
Eli nyt kaikki suunnittelemaan tulevan suven loma/kilpailumatkaa.

Örkki

P.S Reiman saa vissiin jo laittaa listaan ;)

Joo pitä nimi listaan eli
Kuski Reima Kirsiaho
Apukuski Päivi Kiertonen
Auto NajaMog
Ryhmä Prototype
Katsastuskorttii en oo viäl tilannu.

Junde 18.11.2010 20:59

Laitan lisää tietoo kunhan kerkiän vääntää sen älyttävään muotoon, mutta niistä sähkörasioista sen verran että uusimmissa mneikäläisissä pistokkeissa on jo se reikä tota maadotusta varten! Katsokaa vaikka :-)

Rinteistä sen verran että ne ovat todella pitkät ja jyrkät!

Junde 19.11.2010 12:53

Ja tässä ote tekemästäni raportista..

Komiteaan osallistuvat maat velvoitetaan suorittamaan jäsenmaksu, jolla katetaan komitean toiminnasta aiheutuvat pakolliset maksut, kuten kotisivuista aiheutuneet kulut sekä Eurotrial nimen tuoterekisteröinnin kulut. Tähän asti nämä kustannukset on hoitanut omasta pussistaan Saksan edustaja Klaus Hofmockel. Jokainen maa saa itse päättää kuinka maksuun rahat keräävät, suomessa pyritään saamaan raha kilpailuun osallistuneilta autokunnilta jolloin summa on 7€ per 2010 osallistunut autokunta. Jäsen maksun suuruus päätetään vuosittain kokouksessa ja sen on tarkoitus vain kattaa toiminnan kulut.

Sääntötarkennuksia:

- Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty! Turvakaaret saavat kuitenkin olla korin ulkopuolella vaikka näiltä osin suojaavatkin myös koria. Alustan suojaus on kuitenkin edelleen vapaa.
- Täydellinen kaarikehikko pakolliseksi kaikissa luokissa kuten nyt Modified luokassa
- Sallitaan polttomoottorin korvaaminen sähkömoottorilla prototype luokassa, akkujen tulee täyttää samat turvamääräykset kuin käynnistys akkujenkin.
- Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa
- Ohjauspyörä jolla autoa on tosiasiassa ohjattava on pakollinen kaikissa muissa luokissa paitsi prototype luokassa jossa muutkin tavat ohjata ovat sallittuja
- Ikkunaverkot tai käsiremmit pakollisiksi muissa kuin Origial ja Standard luokissa, näissäkin suositeltavat
- langaton radioyhteys kuljettajien välillä (wireless intercom) on kielletty esiintulleiden väärinkäytösten seurauksena
- Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla! (ongelma etenkin norjalaisissa Suzukeissa)

Seuraava Eurotrial kilpailu järjestetään Tsekin Sedlcanyssa 5-7.8.2011
Alueella on sähkön syöttö, suihkut (n.10kpl) sekä wc:t (n20kpl).
Varikko ja parkferme ovat lähekkäin, mutta erilliset alueet joilla 24H vartiointi välillä 1.8–8.8.2011
parkfermestä auton saa vain tunnistus ”prikalla” joka vastaa autoon laitettavaa tunnistetta.
Koko kilpailun ajan on alueella pelastushenkilöstö sekä ambulanssi.
Alustavasti ilmoitettu ilmoittautumismaksuksi 210€
Kannustajille tiedoksi, lähin seuraava leirintäalue n. 10km päässä kilpailualueesta, varikolle ei mahdu ylimääräisiä ajoneuvoja ja kilpa-autojen mahdolliset traileritkin sijoitetaan erilliselle traileri parkkipaikalle.

Rekisteröimätön 19.11.2010 13:57

Taitaa tuosta jousien siirtämisetä sivuttaissuunnassa tullla pikkuinen ongelma yhteen vihreeseen modi suzukiinkin.
Tuleeko tuo sääntö voimaan jo Tsekeissä??
-Jyki

Junde 19.11.2010 16:53

Valitettavasti sääntö on jo ollut voimassa, nyt vasta heräsivät että perhana noihan ovatten siirtäneet jousien paikkoja!

Eli on voimassa jo Tsekeissä.

tare 19.11.2010 20:26

Lainaus:

- Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa
eikös se muutenkin olis tullut voimaan vasta 2012?

sos 19.11.2010 20:40

pitäskö ruveta suunnittelee hypridiä tai kokonaan sähkö autoa
siis jos jostain sais motivaation kasattua edes tolla melkein valmiilla autolla

Rekisteröimätön 19.11.2010 20:44

JEEBOU
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Junde (Viesti 714853)
Ja tässä ote tekemästäni raportista..

Komiteaan osallistuvat maat velvoitetaan suorittamaan jäsenmaksu, jolla katetaan komitean toiminnasta aiheutuvat pakolliset maksut, kuten kotisivuista aiheutuneet kulut sekä Eurotrial nimen tuoterekisteröinnin kulut. Tähän asti nämä kustannukset on hoitanut omasta pussistaan Saksan edustaja Klaus Hofmockel. Jokainen maa saa itse päättää kuinka maksuun rahat keräävät, suomessa pyritään saamaan raha kilpailuun osallistuneilta autokunnilta jolloin summa on 7€ per 2010 osallistunut autokunta. Jäsen maksun suuruus päätetään vuosittain kokouksessa ja sen on tarkoitus vain kattaa toiminnan kulut.

Sääntötarkennuksia:

- Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty! Turvakaaret saavat kuitenkin olla korin ulkopuolella vaikka näiltä osin suojaavatkin myös koria. Alustan suojaus on kuitenkin edelleen vapaa.
- Täydellinen kaarikehikko pakolliseksi kaikissa luokissa kuten nyt Modified luokassa
- Sallitaan polttomoottorin korvaaminen sähkömoottorilla prototype luokassa, akkujen tulee täyttää samat turvamääräykset kuin käynnistys akkujenkin.
- Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa
- Ohjauspyörä jolla autoa on tosiasiassa ohjattava on pakollinen kaikissa muissa luokissa paitsi prototype luokassa jossa muutkin tavat ohjata ovat sallittuja
- Ikkunaverkot tai käsiremmit pakollisiksi muissa kuin Origial ja Standard luokissa, näissäkin suositeltavat
- langaton radioyhteys kuljettajien välillä (wireless intercom) on kielletty esiintulleiden väärinkäytösten seurauksena
- Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla! (ongelma etenkin norjalaisissa Suzukeissa)

Seuraava Eurotrial kilpailu järjestetään Tsekin Sedlcanyssa 5-7.8.2011
Alueella on sähkön syöttö, suihkut (n.10kpl) sekä wc:t (n20kpl).
Varikko ja parkferme ovat lähekkäin, mutta erilliset alueet joilla 24H vartiointi välillä 1.8–8.8.2011
parkfermestä auton saa vain tunnistus ”prikalla” joka vastaa autoon laitettavaa tunnistetta.
Koko kilpailun ajan on alueella pelastushenkilöstö sekä ambulanssi.
Alustavasti ilmoitettu ilmoittautumismaksuksi 210€
Kannustajille tiedoksi, lähin seuraava leirintäalue n. 10km päässä kilpailualueesta, varikolle ei mahdu ylimääräisiä ajoneuvoja ja kilpa-autojen mahdolliset traileritkin sijoitetaan erilliselle traileri parkkipaikalle.

JA NYT EI MUUTA OFFIPOWERIN RONTTOSEEN MOOTTORI AKKUPORAKONEESTA HETI. HETI. HETI....
Tai sitt ei, tai ehkä gummiski (ajatuksena egolooginen kavion jälki) Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z

Rekisteröimätön 19.11.2010 20:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 714995)
JA NYT EI MUUTA OFFIPOWERIN RONTTOSEEN MOOTTORI AKKUPORAKONEESTA HETI. HETI. HETI....
Tai sitt ei, tai ehkä gummiski (ajatuksena egolooginen kavion jälki) Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z

NIIN siis NYYBISTI

Niin ja kai meeki sitä kisa putjettia kasaillaan ja pähkitään.

olisko kellään kiinnostusta autojen yhteiskuljetukseen????????

T:Tero S

tepa250d 19.11.2010 22:05

koitetaan kans saada violetti suki suki tsekkeihin kisoihin, jos satutaan pääsemään jostain karsinnasta läpi:)

PutKari 20.11.2010 08:42

Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty!
 
Tarkoittaako tämä että palkki helmat on kielletty???

Repro 20.11.2010 09:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PutKari (Viesti 715103)
Tarkoittaako tämä että palkki helmat on kielletty???

No eiks ton äkkiseltään niin vois käsittää? Nehän suojaa helmoja ja kylkiä.

Rekisteröimätön 20.11.2010 11:18

- Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla.

Ainakin riipukkeiden paikan muuttaminen oli sallittu vielä Ruotsissa (lainaus sääntökirjasta).

3.6.8 Pyörätuenta
Jouset ovat vapaat, mutta alkuperäisen jousen tyyppi tulee säilyttää. Riipukkeiden paikan saa muuttaa. Alkuperäinen akseliväli ja akselin paikat tulee kuitenkin säilyttää. Akselit saa vaihtaa mutta akselin tyyppi ei saa muuttua (esim. jäykkä akseli -> erillisjousitettuun), muunnos portaali-akseliksi on kielletty. Kummallekin akselille saa asentaa kaksi vääntövartta (estämään akselin kiertymistä).SOA (jousien siirtäminen akselin päälle) on sallittu.

Tuntuu hölmöltä rupee muuttelemaan. No, kerkeshän tolla ajella yhden kauden.
-Jyki

Byrocrat 20.11.2010 21:36

Vakioauto on vakio
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PutKari (Viesti 715103)
Tarkoittaako tämä että palkki helmat on kielletty???

Onko autossa tehtaalta lähtiessä palkkihelmat? Ei taida olla kun defessä jos siinäkään eli orkkis on vakioauto johon ei lisäyksiä pahemmin sallita :rolleyes:

Mikki 21.11.2010 22:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 715314)
Onko autossa tehtaalta lähtiessä palkkihelmat? Ei taida olla kun defessä jos siinäkään eli orkkis on vakioauto johon ei lisäyksiä pahemmin sallita :rolleyes:

Defessä 1mm alumiinilistaa, jollei tilaa $$$-mallia Special Vehicles osastolta...

Ja siitä oravansilta, tehtaalla on "Iceland 38" versio jossa 110" Defe ja 38":n renkaat (ja lukot e&t). Meniskö stanu/orggis luokassa läpi??


Sivu luotu: 21:23 (GMT +2).