![]() |
EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,Tsekki
5 Liiteet
Vuoden 2011 Eurotrial järjestetään Tsekeissä 5.-7.8 .Ensimmäistä kertaa Eurotrialkokous pidettiin kisat järjestävässä maassa,eli allekirjoittaneella oli mahdollisuus päästä vakoilemaan kisamaastoa etukäteen,ohessa jokunen kuva ko. paikasta.
Maa-aines on hiekka/savisekoitusta,ja ainakin nyt kun se oli märkää,myöskin hel...tin liukasta.Kuivana se taasen on tod.näk. kivikovaa,samantapaista kuin San Marinossa. Kokouksessa käsitellyistä asioista Junde lupasi laittaa yhteenvedon tänne kunhan saapi oikoluettua ne. Osoitteesta www.eurotrial.cz löytyy lisäinfoa ajan mittaan kunhan saavat sitä sinne laitettua,tällä hetkellä siellä on vain ilmakuva alueesta. Eli nyt kaikki suunnittelemaan tulevan suven loma/kilpailumatkaa. Örkki P.S Reiman saa vissiin jo laittaa listaan ;) |
5 Liiteet
Tässä muutama kuva lisää:
|
Hyvältä näyttää. Aika makee "officrossi" rata olis jo niillä oikein lähtövaloineen. Oliko mitään huhua, että tuleeko alueelle esimerkiksi tehtyä kivikkoa tai betoni esteitä? Vai ajetaanko maapohjalla?
Toihan näyttää kivan mäkiseltä ja vähäisesti olis kiviäkin, joten pitäsköhän alkaa Willysteriin sovitteleen talvella sitä nelipyöräohjausta taas takaisin:rolleyes: Eli melkein pitää alkaa ilmoitteleen työpaikalla ens kesän lomia jo:p PS. pitääks toi pistorasian yks tappi repiä irti, että härmäläinen pistoke siihen sopii:D:D:D:D |
650 kilsaa rostockista ilmeisesti eli kiire tulis tuoda muksut kouluun taas
ja jare poraa härmäläiseen pistokkeeseen reiän ni ei tartte seuraavalla kerralla tuhota tsekkien pistorasioita;) |
Jaksot on suunniteltu sijoitettavaksi pitkin mäkiä ja metsiä eli ihan luonnon pohjilla mennään.Huoltoalue,parc fermé,katsastus, ruoka/juomateltta ym. ns. "ei-kilpailutoiminta" sijoittuu tuohon stadionalueelle.
|
Kysyin itseltäni lomaa ja lupasin:D tiimiä ei viä tiedossa ellei Esa oo lähdössä
|
Lainaus:
|
jaaha. täytyy pistää töihin kans loma-anomus sisään..
paikkapaikoin näyttäis kohtuu jyrkältä noi rinteet, eli pitääkö rupee ruuvaa suikkeliin naurukaasu juttuja:D tai sitte voin tulla Jare auttaa siinä willysterin muutos projektissa;);):) |
Ei mitään kaasuja. Rupee vaan Tare sovittelemaan etuvaloja kiinni,niin tunnistaa suzukiksi.
Voi olla, että Eurotrialeissa voi muuten tulla sanomista... |
Ei pitäis tulla viel ens vuonna
|
Lainaus:
Kuski Reima Kirsiaho Apukuski Päivi Kiertonen Auto NajaMog Ryhmä Prototype Katsastuskorttii en oo viäl tilannu. |
Laitan lisää tietoo kunhan kerkiän vääntää sen älyttävään muotoon, mutta niistä sähkörasioista sen verran että uusimmissa mneikäläisissä pistokkeissa on jo se reikä tota maadotusta varten! Katsokaa vaikka :-)
Rinteistä sen verran että ne ovat todella pitkät ja jyrkät! |
Ja tässä ote tekemästäni raportista..
Komiteaan osallistuvat maat velvoitetaan suorittamaan jäsenmaksu, jolla katetaan komitean toiminnasta aiheutuvat pakolliset maksut, kuten kotisivuista aiheutuneet kulut sekä Eurotrial nimen tuoterekisteröinnin kulut. Tähän asti nämä kustannukset on hoitanut omasta pussistaan Saksan edustaja Klaus Hofmockel. Jokainen maa saa itse päättää kuinka maksuun rahat keräävät, suomessa pyritään saamaan raha kilpailuun osallistuneilta autokunnilta jolloin summa on 7€ per 2010 osallistunut autokunta. Jäsen maksun suuruus päätetään vuosittain kokouksessa ja sen on tarkoitus vain kattaa toiminnan kulut. Sääntötarkennuksia: - Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty! Turvakaaret saavat kuitenkin olla korin ulkopuolella vaikka näiltä osin suojaavatkin myös koria. Alustan suojaus on kuitenkin edelleen vapaa. - Täydellinen kaarikehikko pakolliseksi kaikissa luokissa kuten nyt Modified luokassa - Sallitaan polttomoottorin korvaaminen sähkömoottorilla prototype luokassa, akkujen tulee täyttää samat turvamääräykset kuin käynnistys akkujenkin. - Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa - Ohjauspyörä jolla autoa on tosiasiassa ohjattava on pakollinen kaikissa muissa luokissa paitsi prototype luokassa jossa muutkin tavat ohjata ovat sallittuja - Ikkunaverkot tai käsiremmit pakollisiksi muissa kuin Origial ja Standard luokissa, näissäkin suositeltavat - langaton radioyhteys kuljettajien välillä (wireless intercom) on kielletty esiintulleiden väärinkäytösten seurauksena - Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla! (ongelma etenkin norjalaisissa Suzukeissa) Seuraava Eurotrial kilpailu järjestetään Tsekin Sedlcanyssa 5-7.8.2011 Alueella on sähkön syöttö, suihkut (n.10kpl) sekä wc:t (n20kpl). Varikko ja parkferme ovat lähekkäin, mutta erilliset alueet joilla 24H vartiointi välillä 1.8–8.8.2011 parkfermestä auton saa vain tunnistus ”prikalla” joka vastaa autoon laitettavaa tunnistetta. Koko kilpailun ajan on alueella pelastushenkilöstö sekä ambulanssi. Alustavasti ilmoitettu ilmoittautumismaksuksi 210€ Kannustajille tiedoksi, lähin seuraava leirintäalue n. 10km päässä kilpailualueesta, varikolle ei mahdu ylimääräisiä ajoneuvoja ja kilpa-autojen mahdolliset traileritkin sijoitetaan erilliselle traileri parkkipaikalle. |
Taitaa tuosta jousien siirtämisetä sivuttaissuunnassa tullla pikkuinen ongelma yhteen vihreeseen modi suzukiinkin.
Tuleeko tuo sääntö voimaan jo Tsekeissä?? -Jyki |
Valitettavasti sääntö on jo ollut voimassa, nyt vasta heräsivät että perhana noihan ovatten siirtäneet jousien paikkoja!
Eli on voimassa jo Tsekeissä. |
Lainaus:
|
pitäskö ruveta suunnittelee hypridiä tai kokonaan sähkö autoa
siis jos jostain sais motivaation kasattua edes tolla melkein valmiilla autolla |
JEEBOU
Lainaus:
Tai sitt ei, tai ehkä gummiski (ajatuksena egolooginen kavion jälki) Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z |
Lainaus:
Niin ja kai meeki sitä kisa putjettia kasaillaan ja pähkitään. olisko kellään kiinnostusta autojen yhteiskuljetukseen???????? T:Tero S |
koitetaan kans saada violetti suki suki tsekkeihin kisoihin, jos satutaan pääsemään jostain karsinnasta läpi:)
|
Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty!
Tarkoittaako tämä että palkki helmat on kielletty???
|
Lainaus:
|
- Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla.
Ainakin riipukkeiden paikan muuttaminen oli sallittu vielä Ruotsissa (lainaus sääntökirjasta). 3.6.8 Pyörätuenta Jouset ovat vapaat, mutta alkuperäisen jousen tyyppi tulee säilyttää. Riipukkeiden paikan saa muuttaa. Alkuperäinen akseliväli ja akselin paikat tulee kuitenkin säilyttää. Akselit saa vaihtaa mutta akselin tyyppi ei saa muuttua (esim. jäykkä akseli -> erillisjousitettuun), muunnos portaali-akseliksi on kielletty. Kummallekin akselille saa asentaa kaksi vääntövartta (estämään akselin kiertymistä).SOA (jousien siirtäminen akselin päälle) on sallittu. Tuntuu hölmöltä rupee muuttelemaan. No, kerkeshän tolla ajella yhden kauden. -Jyki |
Vakioauto on vakio
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja siitä oravansilta, tehtaalla on "Iceland 38" versio jossa 110" Defe ja 38":n renkaat (ja lukot e&t). Meniskö stanu/orggis luokassa läpi?? |
Originaali autojen tulisi säilyä tehdasvarusteltuina malleina ei maahantuojan tai jälleenmyyjän varusteilla parannettuina, silloin ne kuuluvat Standard ryhmään!
Eli palkkihelmat kuuluvat Standard luokkaan (parannellut vakioautot) Onko meillä muuten yhtään original luokan kilpailijaa? Olen kullut että yhteen kisaan olisi tullut yksi muuta ajoi stanuissa kuin ei muita originaaleja ole! Riipukkeiden paikkaa saa edelleen vaihtaa kunhan rungossa olevat korvakkeet pysyvät paikoillaan! Eli riipukkeen saa vaihtaa edestä taakse tai päinvastoin! Kohdissa jossa riipukkeen pituuden saa muuttaa ei sallita ns. räikkä riipukkeen käyttämistä! Joo siis lause olisi kuulunut olla "2012 voimaan tulevista muutoksista poistettiin kohta kori saa olla leveämpi mutta ei kapeampi" |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Nyt kun tämä on sopivasti taasen noussut unhon yöstä esille niin ilmotelkaapa ne kiinnostuneet,ketkä ei vielä ole sitä tehneet,halukkuutenne lähteä puolustamaan Suomen mainetta ja kunniaa maailmalle.
Haluaisin saada selville mahdollisimman ajoissa lähtijöiden määrän per luokka,jotta osaisin sitten alkaa utelemaan mahdollisia paikan tarpeita muiden maiden joukkueista. Ilmoitella voi tänne palstalle tai henk.koht. s-postilla mika.finer@gmail.com,tai puhelimitse 0400-809210. Sivuilla www.eurotrial.cz ei toistaiseksi ole tapahtunut päivityksiä,mutta sieltä jossain vaiheessa sitten löytyy lisäinfoa. |
Nyt onpi www.eurotrial.cz -sivuilla sen verran päivitystä tapahtunut että sieltä löytyy ilmoittautumiskaavakkeet,kisaviikon päiväohjelmat sekä infoa oheistapahtumista;ke 3.8. vesipuistotrippi ja to 4.8. sightseeing Prahassa.Ilmoittautumiset näille reissuille hoituu samalla ilmoittautumiskaavakkeella kuin itse Eurotrial-kilpailuun.
HUOM!!Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut(sekä kilpailuun että mahd. vesipuisto/sightseeing) pitää olla kisajärjestäjällä viim. 15.6. eli viimeistään viikkoa ennen minulla eli 8.6. !! Eli minä kerään jälleen paperit ja rahat ja hoidan ne sitten keskitetysti eteenpäin. |
www.eurotrial.org -sivuilta löytyy nyt tälle vuodelle päivitetyt trialsäännöt.
|
onko säännöt muilta osin samat ku viime vuanna paitsi ne punasella kirjotetut
|
Punaisella kirjoitetut ovat uusia lisäyksiä/tarkennuksia,muuten säännöt ovat samat kuin edellisenä vuotena.
|
Ai niin juu,nyt kun muistin niin tulevalla Eurotrialkisapaikalla järjestetään 1.-3. heinäkuuta Tsekkien trialosakilpailu.Eli mahdollisuus ottaa jonkinasteinen niskalenkki vastustajista käymällä etukäteen treenaamassa kisamaastossa ;)
Siispä jos jollakulla on ylimääräistä aikaa ja rahaa niin minun kauttani saa lisäinfoa. |
Tässä linkki Piratesin sivuille jossa Promo video kisasta!
http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=42495 |
Lainaus:
Ai että ku vaikuttaa hienolta!!!!!!! |
Nostetaanpa tämäkin taasen framille kun onpi ollut hiljaiseloa tällä saralla.
Ilmoittautumispäivämäärä 15.6. lähestyy uhkaavasti,eli ilmoittakaa mahd. pikaisesti oletteko vai ettekö ole lähdössä ko. karkeloihin,joko tänne tai henk.koht allekirjoittaneelle.Yhteystiedot löytyy tämän osion alkupäästä. Pääasia että ilmoitatte oli päätös kumpi hyvänsä,kiitos jo etukäteen :) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Arvovaltainen raati on valinnut Suomen edustajiston tämän vuoden Eurotrialiin Tsekkeihin.
Suomen kunniaa ja mainetta ko. karkeloihin lähtee puolustamaan neljä (4) autokuntaa,kaikki ajavat protoluokassa;Aapeli,Espen,Kirsiaho ja Tumppi.Lisäksi Suomen joukkuetta vahvistaa yksi (1) sveitsiläinen autokunta joka ajaa standardluokassa. |
Lainaus:
Kunpa sais vaikka lotto voiton tai muuten vaan ylimääräistä fyrkkaa, niin vois pitää paripäivää töistä "rokulia" ja lähteä kannustaan ja katseleen! Mut kyl tällä hetkellä vaikuttaa, että väliin jää ja netin kautta / puhelimella seuraillaan sitten kisojen tilannetta:rolleyes: Nyt sit vielä Kirsiaholle pirusti tsemppiä, että saavat auton ajoissa nippuun ja ehtiivät testaamaanki, ettei tarvi lähtee kisoihin testaamaan......niin tai noh, testattiin mekin aikoinaan (2004) Willyster Itävallassa ja tuloksena protojen hopeaa silti:D:D:D |
Lainaus:
|
Kiirehän täs taas tulee ku ei oo moottoria... Meni venttiili poikki ja lohko halki. Pitääköhän perua koko reissu. :(
tuossa videoo tapahtuneesta. http://www.youtube.com/watch?v=L8Zv0fKdlsw |
Lainaus:
|
Tsemppiä sinnekin ! Ei täs oikein tiiä mitä tekis.... Rahalla sais koneita ja toiset jopa lainais niitä... mut kuka lainais sitä rahaa... :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja kuuluuha siin kyl ihan selväst joku nakutuskii ku oikein aattelee asiaa. Mut tuntu vaa sillo et meni niin helpost.. Melkein ku tyhjäkäynnil. No mut ensviikol pitäs tulla kone ni pääsee asentelemaa :) |
Nyt olisi tarjolla pari paikkaa bussikyytiin Tsekkeihin.Lähtö on 28.7. Helsingistä ja paluu 11.8. Rostockista.Laivalipun hinta n. 300 euroa eestaas + polttoainekulut n. 150 euroa +- jotain riippuen missä harhaillaan matkalla.Niin,olennaisin vielä:bussikyydin tarjoaa Espenin Sisu :)
Kiinnostuneet soittakaa Esalle +358414980704 mahd. pian koska piletit pitää maksaa ensi viikolla. |
169 autokuntaa yhteensä. Suomen joukkuetta, AP, Kriisiaho, Espen ja Tumppi vahvistaa (ihan oikeasti vahvistaa) Ueli Bauer Sveitsistä. Nimittäin mies on rattimies lantikan takana, ajaa stanuissa.
Mutta missäs on Dahlit? ei vanhan silmään sattunut lähtöluettelosta...ja Parkkinen? |
2 Liiteet
Meitin tiimikin on matkalla Tsekkeihin...:cool::cool:
Liitteenä muutama kuva kunnollisista autourheilun harrastajista..:eek: Kuvat on otettu juuri äsken... Auton kuljettaja on hieman väsy :D ja reipas huoltomies korjaa tilannetta....:D |
Lainaus:
|
Menestystä kaikille Suomalaisille!!!!!
|
Lainaus:
|
Kuulemma liukkaita ja kapeita portteja luvassa, ilmoitteli Aapeli tänä aamuna. Tänään kuulemma pari harjoitus/testijaksoa auki, joten illemmalla saadaan ehkä lisää uutisia ja mielipiteitä tulevasta viikonlopun rutistuksesta.
|
Tumpin pikainen kommentti (olivat juuri paraati jonossa) oli, että typerää, että EuroTrialissa ei saa käyttää ilokaasuja:D:D
Eli kuulemma aika teräviä nousuja ja ilmeisesti protojen radalla myös lähes 3m pystysuora pudotus:eek::eek::eek::eek: Koitan saada vielä muiden mietteitä kanssa. |
Tumpin kanssa rupattelin pidempään.
Jaksot on kuulemma todella liukkaita. Liukkaus luokkaa suomalainen sinisavi, mutta hieman pehmeämpää. Luvassa paljon virhepisteitä, koska ei kuulemma monella portilla edes kannata yrittää 0 virhepiste suoritusta. Sääennuste myös kuulemma luvannut sadetta huomis aamusta sunnuntai iltaan, joten Suomalaisten totuttuun kallio trialiin verrattuna olosuhteet on täysin erilaiset! Nappularengas olis kuulemma hyvä, mutta Tumppi luottaa, että kolmosella rajottajaa vasten polkiessa IROK puris riittävästi:D:D:D Luvassa huomenna siis paljon korkeita kierroksia ja lentävi mutaklimppejä:p Myöskin rinteissä riittää sen verran jyrkkyyttä monessa kohtaa, että jos lähtee pyörimään, niin pyörii takuulla kunnolla:rolleyes: Jaksot paljon kaivurilla tehtyjä koloja ja ojia ja joissain louhos kiviä pohjalla ja nyt myös vettäkin lilluu ympärillä, joten jaksot muuttuu kisan aikana. Tämä siis tarkoittaa, että kannattaa aikapaljon yrittää taktikoida, milloin minkäkin jakson ajaa. Jaksot monien muidenkin mielestä liian vaikeita + jopa paikoin vaarallisiakin. Joitain kohtia ehkä helpoitetaan.....tai sitten ei. Katotaas saadaanko muita mielipiteitä vielä tänään;) |
Tumppi veikkas, että näissä olosuhteissa vois paras rengas olla tyyliin 42" TSL Swamper ja TODELLA rohkeasti leikattuna, eli vähä niinku "Tennessee cut" meiningillä, jota harrastellaan siis USA:n eteläisemmissä osavaltioissa. Mutta nyt mennnään kuulemma IROKilla ja V6 koneen täydellä laululla
Aapelin kommentoi, että kyllä pitbull tuntui testijaksoilla pitävän höänen mielestään yllättävän hyvin noin niinku boggerin jälkeen, mutta epäili pitoa, jos lauantaina sataa. Portit on kuulemma kapeat ja jotenki jäi se fiilis, että pojaat ei ollu edes ajattelemassakaan voittoa:eek: HÄH!!!???? Tavoitteet pitää olla korkealla siitä huolimatta, että radat ei välttämättä heti näytäkkään itselle/kalustolle sopivilta;) Mutta kuulemma huomisen jälkeen jutellaan lisää ja katsotaan mihin on päästy ja mikkä on fiilikset sunnuntaille. Saksan Jürgen Wagner totesi muutamien jaksojen olevan todella vaarallisia, eikä meinannut itse ottaa mitään "hulluja riskejä". Oli kuulemma talven aikana korjaillut auton lähes uutta autoa vastaavaan kuntoon, eikä näin ollen halua edes tuhota sitä, mutta ei myöskään meinaa ajaa silti huvikseen. Eli tarkkaa ja varmanpäälle olevia linjoja oli hänen suunnitelmissa ja auto sunnuntain jälkeen ehjänä kotiin. Esa "Espen" Hakala on löytänyt taas voitontahtonsa ja ajohalunsa. Hyvä niin!!! Auto tuntuu kuulemma myös pelaavan ja hän toivoo, että tulisi hieman sadetta, jolloin hänen 38,5 ja 11 leveä (kapea) Boggerit pääsisivät oikeuksiin ja pesis muut renkaat 5-0:D Saas nähdä huomisen jälkeen missä siis mennään. Norjan poika ja yhden vuoden Suomen Trial Cup Mestari Kjellis Rimstad taas ei pahemmin stressannut:D:D:D:D Kun kyselin mitä mieltä oli jaksoista, ei hän ollut edes niitä vielä nähnyt:p.....KOVA JÄTKÄ:D:D:D:D Luotti kuulemma maanmiehensä Tommy Olsenin sanoihin, että ajettavissa ne on spiderilla, jos ei ala satamaan. Kjellis korjaili parhaillaan puhelun aikana autoaan. Eli etuvetari oli sen verran kiertynyt Volvon portaalista, että etulukko ei toiminut. Kun kysyin, että meinaako hän voittaa, niin kuulemma ei:rolleyes: Kyselin, että ketkä hänen mielestään on ennakko suosikit ennen kisaa........Ruotsin Mats Skarped tai Tomas Nyholm tai oikeastaan ihan kuka vaan, sillä kukaan ei ole vielä ajanut kisajaksoilla metriäkään. Eli huominen antaa hieman suuntaa...... joten huomista odotellaan mielenkiinnnolla. |
|
Trialia!
Vaikuttaapi vähintäänkin mielenkiintoiselta.
Kiitti Jare kun välität tietoa tänne. Säähän on kuin suoraan koto Suomesta. Kyllä ne ukot siinä pärjää! Taitavat vähän ujostella vaan. ;) t. Ismo Ämmä |
Olisko "väliaika" infoja???
Miten o pärjätty tai onko huolia/murheita/ilmoitettavaa... |
Menikö tumppi nurin????
|
|
Lainaus:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._8348545_n.jpg |
REIMA KRIISIAHO ON KOVA JÄTKÄ AJAAN!!! Ukko on meinaan 6. viimeinen väliaikatuloksissa, vaikka auto on Turuuuuus ja kisat tsekkises:D:D:D:D Jopa Esa "Espen Paaskalla" Hakala on 2. viimeinen!!
Eli Esan kisa alkoi ja loppui ekaan jaksoon. Esa ei ollu kuullu, että aika on loppu ja oli maila lattiassa koittanu vetää maaliin, mutta seurauksena kaato ja tuhoa. Elikkä etukardaania rikki, vääntyneet kaaret ja moottorin joku tuki vääntynyt. Olivat korjailleet viat ja koittaneet autoa käymään, niin moottorin joku tukirauta oli sukeltanut jakopäähän ja nokka-akseli poikki, joten laulukuoroon heti yhen jakson jälkeen:( No mutta sit muita tietoja Protojen tilanne: 1. Tommy Olsen, Norja 2. Tore "pornohansen", Norja 3. Yury Samodurov, Rossija 4. Tumppi Nyholm, Suomi fucking Finland!!!!!!!!!!!! Aapeli oli about ehkä 20?? Aapelin kanssa rupattelin, niin auto kyl kuulemma pelaa ja pittbull pelaa ainaki yhtä hyvin, ku vanha boggeri...mut ei kuulemma tuollaisella radalla voi sano mitään varmaks. Sillä oli yks rengas lähteny vanteelta.......tai siis oli irronnu beadlockin välistä:eek::eek: Ja sit yks jousituksen korkeuden säädön sylinteri oli samalla saanu kipeetä, mutta ilmeisesti auto saadaan huomiseks kuntoon. Uus kone kuulemma tikkaa hyvin ja sillä saa hyvin rapaa ilmaan:p:D:D:D Oli kuulemma joku jakso mennykkin ihan yleisön viihdyttämiseks, ku kansa oli vaatinut V8 laulua ja sitähän Aapeli tarjoili:D:D:D:D:D:D Pro modeissa johtaa Ketil Johnsen, Norjasta ja Bålsvik on vasta about 20 tai jotain. Juttelin Bållsvikin, eli Pål Blesvikin kanssa ja kertoili, että auto pelaa hyvin, mutta LS V8 antaa sen verran voimaa, että vetoakselit katkee:D:D:D Oli hyvällä tuulella, sillä auto kuulemma pelaa hyvin ja ekat testiajot maastossa oli Jakso 1.:p Siinäpä tän hetken tietoja.......lisää kirjailen, jos saan ukkoja kiinni, mut taitavat olla osa jo unten mailla ja osa jossain meluisissa baareissa, joissa ei puhelimet kiinnosta;) |
Tuolta Eurotrialin sivulta löyty jotain tuloksia ja sen mukaan Aapeli sijalla 31... siis eilisen jälkeen
|
TUMPPI kuulemma voittanut!!!!!!!!!
|
Arvatkaas mitääää................:D:D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D TUMPPI ON UUSI EUROOPAN MESTARI!!!!!!!! YAHOOOOOOOOOOOOO!!!!!! LOISTAVAAA!!!! PALJON ONNEA UUDELLE MESTARILLE!!! |
Saaketin Tare ehti just vähä enne:D:D:D
Juu protojen tilanne 1. Tumppi Nyholm SUOMI FINLAND 2. Yury Samodurov Venäjä /Rossia 3. Tore "Porno" Hansen, Norja (kaveri pitäny pari vuotta ajovapaata ja lainas auton Eurotrialiin!! Kova jätkä! Tore tosin voitti mestaruuden Suomen EuroTrialissa 2006) Pro-Modin voittaja Ketil Johnsen, Norjasta (Samainen kaveri tulee myös ajamaan Formula Offia Suomeen) Modin voitto oli menny Tsekkien edustajalle, eli Jakub Michal |
Miksi mulle ei tule kuin painokelvottomia sanoja mieleen...
Aivan SAIRAAN hieno juttu, reilu 10 vuottahan siitä on kun edellisen kerran toi pytty Suomeen tuli. Onnittelut kuskille ja apparille sekä tietty koko tiimille (vai oliko se joukkueelle?)! |
Tumppi oli kyl puhelimitse haastatellen todella tyytyväinen. Kertoi että nyt on TODELLA HYVÄ FIILIS!!!!!! 3 kaatoa takana kisan aikana, mutta silti se isoin pokaali kannetaan Inkoon suunnille Suomeen. LOISTAVAA!!!!!!!
Kun sanoin, että muistakaa juhlia kunnolla.....ei kuulemma tarvitse huolehtia, kyl juhlivat:D:D:D:D:D Mutta huipennuksena tänään on vielä, että Suomen team leaderiltä, eli Örkiltä lähtee tukka!!!!!!! Oli hiljaa miettiny, että jos, siis jos mestaruus tulee Suomeen, niin tukka lähtee. No Esa "Espen" Hakala oli itetty toitottanu asiaa jokaisen maan leirissä ja näin ollen tukkahan lähtee palkintojenjaon jälkeen ja ilmeisesti ihan siellä päälavalla:p:p:p:p:p:p:p:p:p Ennen leikkuuta olevat kuvat on kuulemma Reima "Kriisiaho" jo ottanut. Vielä kun joku niistä muistaa ottaa vielä ne after kuvatkin;) |
|
|
|
Näkyy, että on ollu loistava keli. Mut hei.......nythän mä hokasin. Tumppihan kävi treenaamassa Kuttulandia off road parkissa.....siks se veti tuollaki niiiiiiiii perskutan hyvin!!!!
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._8387942_n.jpg |
|
|
Aikas mutainen trial kisa:rolleyes:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._5335612_n.jpg |
Todella upeeta, onnea Tumpille ja koko tiimille täältä Hämeenlinnasta HIANOO
|
Onnea Tumpille ja Putkarille mestaruudesta
Lainaus:
|
Viel oli juhlat menossa Aapelilla ja Tumpilla.
Kuulemma muiden kuorsaaminen haittaa juopottelua ja juhlintaa:D:D:D:D |
ONNEE...:)
ONNEE TUMPILLE JA PUTKARILLE..:):)
|
onnea täältäkin suunnalta:D:D
|
Täähän meni just niinkun suunniteltiin :D joutuu varmaan mitalikahveeta seuraavaksi suunnitteleen...
|
Onnea MESTARILLE !!
|
ASIAA!
Onnea vaan hyvästä suorituksesta Tumpille ja Putkarille!
Löytyykös jostakin muut suomalais sijoitukset? Mähän sanoin että pärjäävät suomen kaltaisessa vesikelissä, puheissaan vaan ujostelivat. ;) t. Ismo Ämmä. |
|
Onnittelut Tumpille ja koko tiimille!!!!!!!!
|
Onnea voittajille!
|
|
Onnea!
|
Onnea täältäkin päin.Hianooooooo
|
onneks olkoon.
vettä näyttäny tulevan ja lähes joka kerta ku me on jätetty em kisat väliin ni sielä on satanu paljon tai vielä enemmän |
Kun kerran virallisesti on MESTAREITA
Niin silloin on todettava, jotta ONNEA TUMPILLE JA PUTKARILLE MAHTAVAN KISASUORITUKSEN PÄÄTTEEKSI!!!!! Ja autohan oli vaatimattomasti "home made"... Ja Eetukin tuolla tuulettaa muuten tuota voittoa!!! Sieltä X2 toivotukset!!! |
Tällä vai ensi viikolla
Lainaus:
|
Onnea mestareille!!!
|
Ei pahemmin Jeeppiä säästellä:D:D:D:D
|
Tumpin ajoa siin 9min kohdalta alkaen. Hyvin videolta näkee, ku samasta kohtaa kuvattu muitakin protoja, jotka ei siit mudasta pääse, niin voimalla se näkyy menevän ihan helposti:D:D:D |
Olihan se suoritus, johon kukaan ei uskonut etukäteen, lauantain jälkeen kun tuli tieto, että Tumppi on neljäs tuli toivo mieleen, että joskos palkintopalli paikka olisi mahdollinen, koska Tommy oli jo niin karussa ykkösenä.. Sitten viimeisellä jaksolla (15.) Tommy tuli sanomaan, että tsekkiläinen puskaradio kertoo Tumpin olevan jo varma voittaja...Suorituksena se oli sellainen, ettei sitä vielä oikein voi vieläkään käsittää. Se tehtiin ulkomailla ja radalla (porttiväli 3 metriä) ja olosuhteissa mitkä ovat suomalaisille perinteisesti täysin vieraita. Eniten pettyneitä olivat varmaan ruotsalaiset ja sitten tsekit, koska olivat laskeneet etukäteen sen kirkkaimman pokaalin eli Proto -luokan voiton tulevan heille...ja joukkuemestaruuskin meni Saksaan...
AP olisi varmaan ollut korkeammalla ilman rengasrikkoja ja yhtä hydraulipumpun vahingoittumista. AP:n suoritus sunnuntain päivän viimeisellä jaksolla oli näyttävyydeltään päivän paras ja AP oli ainoa, joka eteni siellä Protoista 4 portille asti ennenkuin aika loppui ennen nelosta aivan puhdas suoritus...AP:n kone laulaa kans iloisesti. No seuraavasta 4x4 -lehdestä tulee sitten ainakin tupla -mestaruusnumero...(Sihvosten Ladoga voitto ja nyt tämä) ellei tuo Kangasalan FOFF -kisa tuo vielä jotain? |
|
Mahottomasti onnitteluja Tumpille ja Putkarille, ja kunniamaininta Aapelille ja Hämpylle yleisön viihdytyksestä :)
|
Sivu luotu: 00:40 (GMT +2). |