![]() |
Vuoden 2009 maasturiprojekti
Onko äänestystä suunitteilla ,oma suosikkini olisi Porttaali patikka evo II
On hienoo ette joku osaa |
Laukastaan ehdotuskierros tässä topicissa liikkeelle, kun on niin kuvaava otsikkokin. Odotellaan ehdotuksia vaikka syyskuun loppuun ja sitten joku nörtti voi tehdä äänestystopicin, jollei nyt helposti multa onnistu. Äänestetään sitten vaikka vuoden loppuun.
Palkintona on mun kirjahyllyä kuluneen vuoden koristanut kiertopalkinto, tämän on kaivertanut harrastaja nimeltä Bruno, joka laittoi ensimmäisen äänestyksen alulle: http://www.alanmiehet.com/kuvat/KK/2712/kyltti.jpg Lisäpalkintona tulee ainakin hinausliina ja päämiehen lahjoittamalla T-paidalla kokoa M omista varastoista. JA HEI, HAETAAN SPONSOREITA LAHJOITTAMAAN PALKINTOJA!!!!!!!!!!!!!!!! Toimitus suoraan voittajalle matkahuollolla, tms. |
Toinen aani Porttaali patikka evo II:lle
|
Ja muuten kolmas ääni täältä. Upeetamahtavaa!
|
porttaali patikka
ja täält neljäs ääni
|
Hienoja projekteja on monta. Portaali patikka on saanut jo äänivyöryn joten laitetaan yksi ääni: Off / On Road Jimny
|
Täältäkin ääni Swamberin Porttaali Patikka Evo 2:lle.
|
ääniä Off / On Road Jimny:lle.
|
Porttaali Patikka Evo 2.
|
Lainaus:
Ääneni porttaali patikalle myös |
Porttaali Patikka Evo 2:lle ääni
|
Kestävän kehityksen arvoihin sekä jo annettuihin näyttöihin pohjautuen: Räkytäky by Mikjus
|
Mä oon kahden vaiheil joten mennää valtavirrassa eli PORTAALIPATUKKA
|
Valinta oli vaikea mut Mikjusin "räkytäky" bj.
|
Ainakin Rokkenroll BJ, Mogsu ja Budjetti-Hilux kuuluu ehdokkaiksi...
|
Modiluokan Suzuki Samurai.
|
Lainaus:
|
äänestys...
asenteesta yleensä, budjetti hiluxille 1 ääni... :D
|
Lainaus:
|
Ääni HARBOR CRUISERSSSIEN UUSI KILPURI projektille.
On se sen verran ankara tuloksentekokone... |
Lainaus:
..Valitte sitten siinä.. |
Lainaus:
Ja taitaa olla suomalaisuus aste korkea. Ääni kotimaiselle käsityölle eli budjetti hiluxille.:D |
Ääni Porttali Patikka Evo II:lle
|
Luetun ymmärtäminen?
Eikös tämän pitänyt olla vain ehdotus topicci äänestettäville eikä äänestystopicci? |
Lainaus:
Eli eiköhän tässä kuitenkin niitä ehdokkaita listata..... |
Pääasia, ettei tarvi väitellä.
PS: SPONSOREITA HAETAAN!!!!!!!! Ilmottakaa vaikka tähän topicciin mitä haluatte lahjoittaa voittajalle. Sponsori voi olla myös yksityinen henkilö. PPS:Itse nokitan päämiehen lahjoittamalla T-paidalla kokoa XL. :):):) |
On niin PALJO MAHTAVIA rojekteja että tekis mieli äänestää kaikkia:eek: mutta ei taida onnistua:mad:.
mutta ääni menee ennakko suosikille Portaali Patukka EVO 2. |
Jeep Rodeo Drive by jappe vois olla änestettävien joukossa.
|
Eipä oo pahemmin tullu lueskeltua, kuin hilux- ja berttaprojekteja niin ääni menee kyl niiden perusteella "räkytäkylle"...
|
Lainaus:
|
Porttaali patikka ja rockenroll projektit tosi hyviä ja mielenkiintosta katteltavaa mutta ääni SAKEN KATISKA BJ:LLE.Hyvän näköistä jälkeä!
|
Kaikki projektit erittäin hyviä ja mielenkiintosia! Yksi mielestäni ylitse muiden: Porttali Patikka Evo 2
|
Budjetti-hilu ja turbo 1000-litranen susuki on kyllä ollu ihan ykösiä.
|
Ääni Off / On Road Jimnylle
|
voodoo jeeppi kaikesta huolimatta kaikkein mahtavin
|
Kyl UCB:n molemmat rojektit on käsittämättömän tarkasti tehtyjä. Kuka prkl ees viittii laskee jousien paikkoja vatupassin kanssa 30 vuotta vanhaan maasturiin?
|
Varmaankin tuo
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=33375 |
Mitäs saaks vaan äänestää pelkkää tekijää?? Eli ku Kareksella on niin monta projektia meneillään, niin mä äänestäisin vaan koko ukkelia projekteineen vuoden Projektiks:D:D:D:D:D:D:D
|
Lainaus:
Pistäs Jare nyt vaikka yks niistä sun äänenvaimentimista pottiin voittajalle. |
Lainaus:
Eli tällainen vaimennin sponssaantuu palkinnoks: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54485 .....hmmm autotallissa olis kyl Saksan tuliaisina avaamaton Faxe "janojuoma";) lootakin......pitäskö silläkin sponssaa.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Lainaus:
|
jos äänestettäs sitä kuka on eniten tallilla puuhailemassa, mun ääni menis tapsa4x4:lle :D
|
Lainaus:
|
Multa ääni OKA:n WooDoolle.
|
xj cherokee = rolling jeep
|
Lainaus:
|
Nythän on vielä noin 15 päivää aikaa ehdottaa parasta projektia.
Ja innokkaita voittajan lahjojia etsitään, minun lisäksi on peräti Jare listalla. |
Lainaus:
|
Ääneni annan tälle: xj cherokee = rolling jeep
|
|
Porttaali Patikka Evo II
|
Ehdottomasti porttaali patikka evo 2.
|
kyl patikka miehenä melkeen kallistun tohon Porttaali Patikka Evo II
|
edelleen tää ei ole äänestys?
|
Jos katsoisin KOKONAISUUDESSA miten rojekti etenee olisi PARHAALLA PROJEKTILLA 2009 seuraavat ominaisuudet:
- autoa on kehitetty koko vuosi ja sillä on MERKITTÄVIÄ PARANNUKSIA tapahtunut - AUTO on ollut myös käytössä, eikä "tallin koristeena", eli koru muuttuu rusinaksi, mutta tekniikka paranee kokemuksen myötä - projektissa ei haeta "V8 magazine" juttua, vaan rakennetaan, mietitään, erehdytään (ja poltetaan koko toosa milessään) ja rakennetaan uudestaan - myös projektin vetäjä "kehittyy" autonsa mukana (muutenkin kuin haalareiden kokoa kasvattamalla) Näillä kriteereillä olisi 2009 PROJEKTI: ROLLING JEEP Joten ääneni laskettakoot tälle ! |
Oikeesti...!
Äänestäkää sitten kun on äänestystopic tehty. Tämä on vain ehdotustopic johon annetut ylimääräiset äänet vaikeuttaa ehdokkaisen yhteensummausta. |
ei tutkalla!
kyll noi kutujuusto kaverit on ansainut jonku tipendin. aani rock`n roll
|
Tämän vois täräyttää lukkoon, äänestys topicci on laukaistu.
|
| Sivu luotu: 22:47 (GMT +2). |