![]() |
Taas möksällä poikaporukass,eli kahen koiran kaa karhun kaadoss,tosin nyt eioo karhuu minkä kaa painii,mut lapinkultaa riittävästi.
Joks Lehis on polttarit lopettant? PS laatikon laittaja löyty Imatralt |
Yllättävän hyvinhän tuo olut putoaa :)
kohta varmaan täytyy ottaa yksi lonkerro ettei ihan tylsisty... |
Ei pahenpi tällainen Olvin Tuplapukki. Vahvemmat on monesti aika "spriin makuisia", mutta tässä ei tule muusta mausta Woima läpi liikaa.
|
Lainaus:
pitääkin muistuttaa emäntää että nappaa laatikon mukaan paluumatkalla... |
Ai olenko ainoa joka spämmää tätä ketjua?? hiton (meinasin kirjoittaa v:llä alkavan) wannabeejuopot!!!
CANADA!!!!! *poks* jepsjuu... |
Mä olen viinilinjalla, v niinkuin vitutus.
|
mikäs Karia potuttaa??
|
Lukaseppa tuo oktaanijutun viimeinen viesti. Olisiko ideoita?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43444 |
just 2min sitten luin... ei hajua noista jeepin koneista, sorry :( voisiko sulla olla vääränmallinen startti asennettu joskus?
|
Ei, ostin jo uuden startin ja on samanlainen. Siihenkin meni muutama viinilaatikon hinta mutta nyt on kaksi starttia ja kumpikaan ei ylety kehälle. V.
|
Sun autohan on ihan orkkis, ei mikään "osiasieltäsuntäältäkunhansetoimii", aika outo juttu... ei ne rapakon takana osaisi sanoa mitään?
|
On se jonkilainen miina, ei lainkaan orkkis mitä tekniikkaan tulee. Nyt kun sen purin ja kasasin niin tiedän mitä se pitää sisällään: RAAKAA VOIMAA!! Kunhan sen vain saisi ulos sieltä, kele. Kaikki ei ole miltä näyttää.
|
Vinnnsssi testattu..
Hönöä otetaa lespon kans... Se on semmonen piirrakan imeskelijä... Mukava mimmi... Karhunmaksaöljyä otetaa eikä oo pelkoa louhimisesta:D:D:D
|
Lainaus:
|
FinnDRZ, otatko tuon lainauksen pois. En saa sitä editoitua.
|
viesti siivottu... koita saada auto nippuun, ensi viikonloppuna saattaisi olla ajelut...
...ja niinhän se on että tämä on "jurriruutu" eli otetaan nyt sitten sunnuntaikänni :) KIPPIS |
Ja lisää olutta koneeseen... karhu loppui, joutuu ottamaan koffia...
menin sitten hyvän ideani myötä tilaamaan 4" korotussatsin... |
Ja tekopyhille nilviäisille tiedoksi, olen LOMALLA, ja juon silln kun huvittaa! (ainakin kun eukko om poissa)
eli KIPPIS taas :) |
Nyt otan olutta kun siihen on hyvä tekosyy.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
hitto.. toiseksi viimeinen tölkki menossa... m,ikä nuy neuvoksi? :(
|
itse itselleni vastaten... luetaanpa vitsejä ja käkätetään itsekseeen..
Batman tapasi Teräsmiehen tutussa kapakassaan. Hän meni tervehtimään tätä ja kysyi kuulumisia. -Olihan tässä yksi tapaus, Teräsmies muisteli. -Yhtenä päivänä alkoi tehdä hirveästi mieli naista. -Mitäs sitten teit? -Lähdin siitä tietenkin lentelemään ja tähyilemään, näkyisikö missään sopivaa. Lentelinkin melkoisen tovin, kunnes sitten näin Ihmenaisen makaamassa huvilansa nurmikolla selällään aivan alastomana. Hän liikutteli vartaloaan siihen malliin, että tuntui olevan miehen tarpeessa. Niinpä minä pudotin housuni nilkkoihin ja syöksyin suoraan hänen syliinsä. - Sillä lailla! Hän mahtoi hämmästyä? - Joo, mutta ei puoliksikaan niin paljon kuin Näkymätön Mies. KIPPIS ja poks :) |
Sivu luotu: 18:21 (GMT +2). |