![]() |
Pääasia, ettei tarvi väitellä.
PS: SPONSOREITA HAETAAN!!!!!!!! Ilmottakaa vaikka tähän topicciin mitä haluatte lahjoittaa voittajalle. Sponsori voi olla myös yksityinen henkilö. PPS:Itse nokitan päämiehen lahjoittamalla T-paidalla kokoa XL. :):):) |
On niin PALJO MAHTAVIA rojekteja että tekis mieli äänestää kaikkia:eek: mutta ei taida onnistua:mad:.
mutta ääni menee ennakko suosikille Portaali Patukka EVO 2. |
Jeep Rodeo Drive by jappe vois olla änestettävien joukossa.
|
Eipä oo pahemmin tullu lueskeltua, kuin hilux- ja berttaprojekteja niin ääni menee kyl niiden perusteella "räkytäkylle"...
|
Lainaus:
|
Porttaali patikka ja rockenroll projektit tosi hyviä ja mielenkiintosta katteltavaa mutta ääni SAKEN KATISKA BJ:LLE.Hyvän näköistä jälkeä!
|
Kaikki projektit erittäin hyviä ja mielenkiintosia! Yksi mielestäni ylitse muiden: Porttali Patikka Evo 2
|
Budjetti-hilu ja turbo 1000-litranen susuki on kyllä ollu ihan ykösiä.
|
Ääni Off / On Road Jimnylle
|
voodoo jeeppi kaikesta huolimatta kaikkein mahtavin
|
Kyl UCB:n molemmat rojektit on käsittämättömän tarkasti tehtyjä. Kuka prkl ees viittii laskee jousien paikkoja vatupassin kanssa 30 vuotta vanhaan maasturiin?
|
Varmaankin tuo
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=33375 |
Mitäs saaks vaan äänestää pelkkää tekijää?? Eli ku Kareksella on niin monta projektia meneillään, niin mä äänestäisin vaan koko ukkelia projekteineen vuoden Projektiks:D:D:D:D:D:D:D
|
Lainaus:
Pistäs Jare nyt vaikka yks niistä sun äänenvaimentimista pottiin voittajalle. |
Lainaus:
Eli tällainen vaimennin sponssaantuu palkinnoks: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=54485 .....hmmm autotallissa olis kyl Saksan tuliaisina avaamaton Faxe "janojuoma";) lootakin......pitäskö silläkin sponssaa.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Lainaus:
|
jos äänestettäs sitä kuka on eniten tallilla puuhailemassa, mun ääni menis tapsa4x4:lle :D
|
Lainaus:
|
Multa ääni OKA:n WooDoolle.
|
xj cherokee = rolling jeep
|
Lainaus:
|
Nythän on vielä noin 15 päivää aikaa ehdottaa parasta projektia.
Ja innokkaita voittajan lahjojia etsitään, minun lisäksi on peräti Jare listalla. |
Lainaus:
|
Ääneni annan tälle: xj cherokee = rolling jeep
|
Sivu luotu: 01:57 (GMT +2). |