rulez
06.07.2012, 08:01
Pitäs saada takapyörät vetämään kummaltakin puolelta tuossa patrollissa jotta kuinkahan onnistus tuo hitsaaminen kitkalukossa ?
Laiska kun olen tähän asti olen useita EI KITKALUKKO periä hitsannut maastureista jumiin pelkäästään päästämällä laikalla kolon takaapäin ja sieltä hitsannut (toki öljyt pihalle jne..) Hyvin on aina kestänyt eikä tarvitte purklaa mitään lopuks vaan pala takas kemppiliimalla ja lukko on syntynyt alta puolessa tunnissa ! Tällätapaa toki saa olla tarkkana ettei räi minne sattuu eikä putua saa mennä muihin väleihin joten mikki sais olla suht hyvin säädöissä.
No kun kitkalukon kuvia tutkiskelin ei taida onnistua ihan näin helposti täytyy vissiin purkaa jotta näköö hitsattavat rattaat eli paikallaan hitsaus vissiinkin on pois suljettu vaihtoehto ?
Jos joudun tosiaan perän pöydälle ottamaan onnistuuko hitsaus sitten helposti vai onko joku muu järkevä konsti lukita perä tässävaiheessa kun se on pöydällä ?
Mitään kalliimpia lukkoja en perään haaveile kun auto tulee täysin mettäkäyttöön ja tähänkin astiset on kestänyt kovankin käytön kemppilukollisina !
Ja vielä tuosta kitkalukon olemassa olosta en ole edes varma oletan vaan jotta olisi eli löytyykö tuommosta -86 3,3l turbo patua kitkalukottomillakin perillä ja tunnistaako perän jotenkin erilleen lukollisesta ? Säästäs minuutteja roimasti jos oliskin lukoton ja sen huomais jo tässävaiheessa ennen purkamista :D
Laiska kun olen tähän asti olen useita EI KITKALUKKO periä hitsannut maastureista jumiin pelkäästään päästämällä laikalla kolon takaapäin ja sieltä hitsannut (toki öljyt pihalle jne..) Hyvin on aina kestänyt eikä tarvitte purklaa mitään lopuks vaan pala takas kemppiliimalla ja lukko on syntynyt alta puolessa tunnissa ! Tällätapaa toki saa olla tarkkana ettei räi minne sattuu eikä putua saa mennä muihin väleihin joten mikki sais olla suht hyvin säädöissä.
No kun kitkalukon kuvia tutkiskelin ei taida onnistua ihan näin helposti täytyy vissiin purkaa jotta näköö hitsattavat rattaat eli paikallaan hitsaus vissiinkin on pois suljettu vaihtoehto ?
Jos joudun tosiaan perän pöydälle ottamaan onnistuuko hitsaus sitten helposti vai onko joku muu järkevä konsti lukita perä tässävaiheessa kun se on pöydällä ?
Mitään kalliimpia lukkoja en perään haaveile kun auto tulee täysin mettäkäyttöön ja tähänkin astiset on kestänyt kovankin käytön kemppilukollisina !
Ja vielä tuosta kitkalukon olemassa olosta en ole edes varma oletan vaan jotta olisi eli löytyykö tuommosta -86 3,3l turbo patua kitkalukottomillakin perillä ja tunnistaako perän jotenkin erilleen lukollisesta ? Säästäs minuutteja roimasti jos oliskin lukoton ja sen huomais jo tässävaiheessa ennen purkamista :D