Kirjaudu sisään

View Full Version : Korotus ja muutoskatsastus

Killman
17.03.2005, 00:10
Kommentoikaa jos olen ymmärtänyt jotain väärin. Topikissa
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=3034
käsitellään korotuksia. Pyörin tämän illan netissä etsimässä AKEn sovellutusohjeita etc ja näinhän se menee.

Tästä ymmärrän että:
- Jousia muuttamalla max. +77mm pyörän keskiöön verrattuna
- Rengasta suurentamalla Dmax +51mm/2 eli n. +25mm korotusta

Ja tähän loppuu esim Jeep XJ korotus kun ei ole erillistä runkoa, jää tuuma hyödyntämättä. M1G max korotus 150mm onnistunee vain erillisellä rungolla varustetulla ajoneuvolla. kö?

Pitänee pohtia nicin muuttamista Pilkunnussijaksi...

Paavo
17.03.2005, 00:17
Moi,

> Ja tähän loppuu esim Jeep XJ korotus kun ei ole erillistä runkoa, jää tuuma hyödyntämättä.

Itseasiassa kax: 6"-(3"+1")=2" (ei oo ihan millilleen). Mutta esim. porttaaliakseleilla voi tavoitella täyttä mittaa? Aken luvalla isommat renkaat?

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Killman
17.03.2005, 00:20
Oikein, alkaa silmät harittaa, 2 tuumaa puuttuu...

-pilkunnussija-

HEKULIINI
17.03.2005, 08:20
Eiks sun pitäny tehdä Jeepistäs standard kilpuri, vai sekotanko sut johonkin toiseen?

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)

Killman
17.03.2005, 08:46
Et sekota, siis orkkis tulee ensin, ei stanu. Mutta jos sattuu lajista tykkäämään, niin tutkiskelen noita määräyksiä ja sääntöjä että mitä niistä löytyy. Kun olen vielä kapaloissa tän jutun kanssa.

Panssareita aletaan pulttaamaan vasta pääsiäisen jälkeen...

HEKULIINI
17.03.2005, 08:56
Mulla on kans pikkunen panssarointi projekti menossa. Hidastui vaan hiukan, kun menin hakemaan suojakaasua, niin herra AGA:lla totes, että pullo pitää koeponnistaa ja seuraavan kerran niitä ponnistellaan parin viikon päästä, eli puikko hommia tiedossa...

--Dodge ja Jeeppi ne yhteen soppii--

....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)